|
||||
|
||||
Bart, hou eens op met foto's maken en help Leon ff!!!!!!
Goed zo...
Gr. Kai '58 143 Last edited by VolksKai : 05-12-2005 at 00:20. |
|
|||
|
|||
he peppie bedankt voor je kiekie enne jaloersmakende bus hoor!!!
|
|
|||
|
|||
kai het was weer erg gezellig man misschien zijn wij wel vrienden
gr bee |
|
||||
|
||||
Quote:
Vette shit, (forum new)bee!! Dit ga ik thuis vertellen!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Jij nog bedankt voor je hulp kerel! ... en de patatjes en zo .. |
|
||||
|
||||
Jammer de bammer...... RDW afgekeurd
Hij remt als een tiet, Alleen rechtsachter niet... Oh ja, en de koplampen stonden te hoog afgesteld (helemaal niet aan gedacht, stom he ) Boven op alle feestvreugde hebben ze ook nog mijn foto's gejat... terwijl ze nog op de camera zaten... en de camera in mijn huis lag..... Oh ja, en Andrea is ook nog even ontslagen..... Je hebt van die weken |
|
||||
|
||||
Quote:
Wow, die bus ziet er goed uit zeg! Dat balkje boven de motorklep is vaak weggerot! Jens
|
||||
|
||||
Het zit je niet mee, zeg! Balen! Succes ermee.
|
||||
|
||||
Ziet mijn oog daar een display van kenwood?? Page 1
|
||||
|
||||
Quote:
en de week is nog maar halverwege....... |
|
||||
|
||||
Quote:
Was van de man waar ik hem gekocht heb. Hij heeft een zaak in autoradio's en navigati e.d. In eerste instantie wilde hij de bus gaan gebruiken als demo-auto, vandaar ook de raampjes aan de zijkant, zijn niet origineel. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zoals ik al zei, bus is helemaal hard.. errug blij mee. Rem is waarschijnlijk gewoon een vast remcilindertje, auto heeft 6 jaar stil gestaan. Vanmiddag al gehaald, van het weekend ff vervangen. |
|
||||
|
||||
Oh ja, voor de heren experts:
Hier de exacte gegevens van het M-plaatje achter de bestuurdersstoel 02 167 155 510 474 751 103 248 500 506 12 5 7193 H0 2110 11 Ben benieuwd naar jullie reactie |
|
||||
|
||||
uit het boek van vincent.
02 167 155 = chassisnr 510 = m code voor upper division between cabin and cargo compartment 474 = ? 751 = guiding raillock for strescher, type 27 ? eh, ik denk dat ik iets fout doe, type 27 is een ambulance 103 = ? mhhh zijn die 3 getallen dan niet iets met de kleur? 248 = ignition lock without steering lock 500 = full width metal partition between cabin and load compartiment 506 = Brake Servo and dual circuit brake control lamp 12 5 is dus week 12 dag 5 van jaar 0 (eerste nummer eerste regel) dag 1 was 16.03.70
|
||||
|
||||
Quote:
Kan alleen maar weer beter worden joh! Komt goed....
|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk komt dat goed ! Bus staat nu iig weer lekker warm en droog bij mij in de schuur........zaterdag gaan we m ff fixen !
|
||||
|
||||
Weer een VA special?
|
|
||||
|
||||
Quote:
hehehe, de hele bus dan ja qua motor heb jij al de VA-special..........zoiets bouw je maar 1x
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 08-12-2005 at 22:18. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt ja, deze twee codes staan aan elkaar geschreven op het M-plaatje en geven de lakkleur en interieurkleur aan (zijn dus geen M-codes): 474751= 47 - carrosseriekleur: neptunblau L50K 47 - dakkleur: neptunblau L50K 51 - interieurkleur: dunkelbeige, materiaal: kunstleer. Quote:
Nee, dit getal is een M-code en bij deze de eerste aanvulling op het boek want hij staat er nog niet in: 103 = Versterkte schokdempers voor en achter Quote:
Tja, een 'Minderausstattung' is ook een M-code... Quote:
Precies, de bus heeft als geplande productiedatum 20 maart 1970. Peppie: ik ben wel benieuwd naar foto's van de schokdempers!
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de uitleg heren! Wat de betreft de foto's van de schokbrekers.... lees ff een paar regels terug, dat stukje over mijn camera.... |