#81
|
||||
|
||||
Zo, ff updatje weer. Rechts is klaar wat de grove lijnen betreft. Nu had ik dus afgelopen zaterdag willen beginnen met het verwijderen van het front, maar dat heb ik toch nog maar even niet gedaan. Auto stond links vrij kort tegen de muur geparkeerd, daardoor kon ik het linker spatbord er niet af want de deur blokkeerde de toegang tot n schroefje.... Auto verplaatst, linker spatbord eraf gehaald, ik werd echt ff onpasselijk en mn vader kreeg bijna n hartsilstand volgens mij ... :S Daar missen dus serieus complete stukken plaatwerk, als "sneeuw voor de zon" verdwenen. Maar inmiddels weer begonnen, met de bodem aan de binnenzijde. Daar liggen al weer wat reparatieplaatjes voor klaar, als ik er donderdag weer mee aan de slag ga post ik weer even wat foto's
Vandaag in Essen ook even n paar microfiches gescoord van de Passat (Reader had ik al, thanx to gert) Net even bekeken, toch wel geinig hoe dat werkt, maak daar ook nog wel wat fotootjes van. Hieronder de staat van de linker zijde.... Op de 3e foto is goed te zien dat er ooit al n stuk reparatieplaat is in gezet. Aan de voorzijde is dit ook het geval. Volgens mij (als ik het zo beetje beoordeel) zijn ze alleen vergeten dat stuk aan de binnenzijde met iets te behandelen, hier en daar was de transport beschermingslaag nog beetje zichtbaar
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#82
|
||||
|
||||
Holy shit!!
Man, dat had je niet zien aankomen, niet zo erg! Succes met het herstellen ervan, ben heel benieuwd hoe je dat gaat doen. |
#84
|
||||
|
||||
MARCOOOooooooooooo Mozeskriebels kerel !!!!
Heel veel succes met je limousine hoor !!!!!!!!!! Grtz.............. LRR Ps: Nieuw lasapparaatje was wel nodig ja !!!!!
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#85
|
||||
|
||||
maar dan aardig light en zoutloos ... De foto' s doen erg pijn |
#86
|
||||
|
||||
Ai Elemans, word het nog Mania dit jaar? Annyway ik geloof wel dat het goed komt hoor!
|
#87
|
|||
|
|||
amai die is nog vele rotter dan menne passat was zalle, zelfs de audi 80 die ik afgebroken heb was zo rot nog ni
|
#88
|
||||
|
||||
Bedankt voor het medeleven...
Maar het komt allemaal goed, ik heb er nog steeds veel vertrouwen in. Wist wel dat er het een en ander rot was, maar t is altijd meer als je verwacht. Het reparatiewerk daar beneden maken we (samen met pa, die vind t ook leuk ) zelf. Het is te doen, kost alleen tijd. @Ernst, mania is toch echt nog wel t doel !
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#89
|
||||
|
||||
Jeeeee.....dat ziet er uit zeg!!! Veel succes, moge de VW goden je bijstaan.
__________________
Quote:
|
#90
|
||||
|
||||
aah, niks wat een beetje plamuur niet kan verhelpen
Als je es een keer hulp nodig hebt dan hoor ik het he Marco!!
__________________
|
#91
|
||||
|
||||
Kom em gerust n keer in real life bekijken hans, ff bellen en de koffie staat klaar
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#92
|
||||
|
||||
Heel veel succes, wel een mooi projectje!!
Heb zelf ook nog een Golf type 1 in de restauratie in die kleur...
__________________
As a final touch, GOD made the Dutch!!!!!!!!!!! |
#93
|
|||
|
|||
Mooi die Passatjes hij is wel rot bij maar daar valt wel wat van de maken hoeveel staat er eigelijk op de teller?
|
#94
|
||||
|
||||
Quote:
Weet t niet uit mn hoofd maar geloof ongeveer 105.000
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#95
|
|||
|
|||
Mooie Passat een echte Type 1 die zie je niet zo veel meer niet op gaan tunen he Gewoon orgineel houden verders echt een mooie auto wel veel werk maar dan heb je ook wat , Veel plezier trouwens nog
|
#96
|
||||
|
||||
Zo, weer tijd voor een update, tijdens de kerstvakantie heb je meestal niet echt veel te doen, nou ik meb me samen met pa toch maar weer eens ff bezig gehouden met het betere knip en plak werk.
Zie hier het resultaat, van anderhalf dagje (omgerekend 1 dag) bakken en braden, bijna dicht, oftewel de passat is officieel Flinstone af... Weekje of 2 terug ook even een wiel gepast (nee hij is niet smerig, is n laagje unipol, voor zn winterslaap). Zoals bij sommige wel bekend, is er achter heel weinig ruimte, maar deze BBS past PERFECT. Met een 6,5J wiel kun je kwa ET ongeveer variëren tussen ET 33 en ET 50 en dat was het dan. Hij loopt dan of tegen de spatbord rand of tegen de draagarm, danwel de veer. Maar deze 6,5 J RM past prima en het staat ook nog eens heel erg goed, al zeg ik het zelf. Dus grote kans dat ze er tegen de tijd als het zover is, onder geplakt worden
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#98
|
||||
|
||||
Idd, en nu nog ff laten zakken dat strijkijzer.
|
#99
|
||||
|
||||
Dat komt allemaal later wel
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#100
|
||||
|
||||
Quote:
et ziet er helemaal niet slecht uit wat jullie daar gemaakt hebben, maareh volgens de officiele specificaties van VW, voor wat betreft een restauratie, zal et niet zijn denk ik? |