|
||||
|
||||
SSSSSSSSSST Cor,mondje dicht!!
|
|
||||
|
||||
OK bedankt eindelijk een meeting 5 km van huis, zal de auto nat meenemen (istie net gewassen).
Datum staat in de agenda iig
|
||||
|
||||
WAAAH!!!
22,9 km. volgens routeplanner... Zeker weten dat ik er ben 27 aug. 2006 staat in de agenda! Dit wil ik niet missen Edit: haha..die locatie, da restaurant was/is?!? van de oom van een ex van mij.... schitterend
- YouTube: NasQ BBQ - - Instagram: NasQ BBQ - - Facebook: NasQ BBQ - Last edited by Nas : 29-11-2005 at 00:21. |
|
||||
|
||||
Quote:
Moeten we straks allemaal naar de USA!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
.................................................. ................................................. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ik kom ook wel ff koekeloeren
|
|
||||
|
||||
Quote:
Groenoord hallen te klein?! ps betere cateraar zoeken :P alles was al veel te vroeg op dit jaar maar was wel weer beregezellig!
|
||||
|
||||
Quote:
Idem Lijkt me leuk... Vooral als Goldfinger en Silvertwins met aanhang ook mee willen |
|
|||
|
|||
Hier alvast een voorlopige banner:
|
|
|||
|
|||
ik zorg dat hij 'klaar' is rond die tijd
lookin' forward 2 it!.
|
||||
|
||||
ik kom niet de 27ste
ik kom de 26ste wel hahahaha |
|
|||
|
|||
@ parabool je mag niet de 26ste komen je moet de 26ste komen
|
|||
|
|||
De flyer
|
|
||||
|
||||
Mijn flyer was niet goed genoeg
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mooi zal er zeker bij zijn en hopen op goed weer !!!!
|
|
||||
|
||||
Ruud's VW Shop zal er ook bij zijn....
|
|
||||
|
||||
zo weer even uppen!
De Show & Shine zal er als volgt uitzien: VW Golf I Plaats 1t/m3 VW Golf II 1t/m3 VW Golf III 1t/m3 VW Golf IV 1t/m3 VW Golf V 1t/m3 VW Polo I, II en III 1t/m3 VW Polo 6N en 6N2 1t/m3 VW Polo 9N en 9N3 1t/m3 VW Lupo 1t/m3 VW Scirocco en Corrado 1t/m3 VW Jetta, Vento en Bora 1t/m3 VW Passat 1t/m3 Volkswagen Algemeen 1t/m3 Audi 1t/m3 Seat/Skoda 1t/m3 Luchtgekoeld 1t/m3 Best of show 1x Best of Wheels 1x Best of Rat 1x Ook is de muziek geregeld voor de meeting! Music by Sound-Blaster.nl En voor de gene die niet weten waar St. Anthonis ligt.. De rest kun je vinden op de site van Dub05
|
||||
|
||||
wat stands :
en nog : http://www.autobra.nl/ (in wording) antera/mark met schroefsets banden etc . tot 27 aug . Last edited by sixpack : 07-08-2006 at 08:35. |