|
View Poll Results: Wat vind jij van een verhoogde T2? | |||
Kicken! weer eens wat anders. | 21 | 48.84% | |
Wel lache maar niets voor mij. | 13 | 30.23% | |
Mmmm, weet het niet echt... | 0 | 0% | |
3x niks! | 9 | 20.93% | |
Voters: 43. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Verhoogde T2
Wat vinden jullie van een verhoogde T2, beetje Off Road-achtig, bull-bars, etc... photoshopje moet nog uitgebreid worden, maar hier het begin:
[fotoshopje aangepast] Last edited by Frieser : 16-11-2005 at 21:24. |
|
|||
|
|||
Doe mij maar plat op de buik.
|
||||
|
||||
Zoiets?
Best geinig (zeg ik als verlagingsfreak! ) |
|
||||
|
||||
dieje rooje is wel vet, doen!
|
|
||||
|
||||
Ik ben van huis uit ook voorstander van zo laag mogelijk.........maar een verhoogde bus vind ik best te doen,maar dan wel lekker dof en gedeukt!!
|
|
||||
|
||||
Die rooie is idd vet! Als je je T2 verhoogt ipv verlaagd heb je er ineens een vriend bij; RICO!
|
||||
|
||||
Quote:
Dacht ik ook, maar Rico stemt 3x niks... 't het is ook nooit goed he Maar eh als ik die rode zo zie ben ik bijna om... wat gaaf... lekker hoog boven het verkeer... iemand enig idee of een 2liter dit wel gaat trekken? zulk grote banden? Last edited by Frieser : 16-11-2005 at 20:39. |
|
||||
|
||||
Quote:
Waz da nou? Maare, ik heb maar even voor vet, kicken, gaaf, kak gekozen...vind het echt wel lachen!
|
||||
|
||||
Foto aangepast, dakrekje en pop-upje erop...
|
|
||||
|
||||
Ik ben vóór, maar dat had je al kunnen lezen bij de luchtgekoelde projecten, de thread van Djoek.
Ik vind verlagen niet eens zo lelijk hoor, maar het is een fundamentalistisch religie geworden dat het móet. Dat is hetzelfde principe dat de LVWCN nastreeft: origineel móet! Ik moet dus niets, en ik vind (al dan niet verlaagde)meelopers niets. Ikzelf rij dus nog ori, maarre, zal ik vóór verlagen en achter verhogen? Greetz Ron
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wow die is wel erg hoog! dan moet ik ook een trap erbij op zetten
Ik zit er wat over te dubben, vindt verlagen ook enorm cool... maar inderdaad het feit dat de meesten gaan verlagen doet mij de kant van verhogen opgaan.... Een extra chassis lijkt me iets te radicaal ik heb al een set lowered springplates, als ik deze nou omgekeerd monteer dan ga ik achter al eindje omhoog... Voorkant met Foxy's? En dan nog de vraag: hoe rijdt dat? |
|
||||
|
||||
Busje verhogen??
ff google-en..... zoek maar op baja, buses en dan krijg je veel leuke hoge plaatjes
red alert; GET DOWN!!! Last edited by bugdaddy : 23-11-2005 at 22:16. |
|
||||
|
||||
kijk eens in dit boek :
Staat precies hoe je dit kunt maken . Vooras zetten ze platen tussen chassis en vooras. Achter laten ze de motor en bak iets zakken Word veel gedaan in Australie enzo |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
ik zie opeens mijn naam verschijnen dat ik 3x nix gestemd zou hebben. ik weet niet hoe jullie daar aan komen maar het is wel zo. dit alleen omdat ik de artist impression van Frieser had gezien, en die vond ik 3x nix. Nu ik bovenstaande foto zie, denk ik: Jammer van die oude T2a/b, maar het ziet er toch wel heel erg stoer uit. Zeker omdat ik plannen heb om binnen nu en een paar jaar naar een land te vertrekken waar ik zo'n auto goed kan gebruiken ivm de zeer slechte wegen daar. Ik had al ingecalculeerd dat ik afscheid zou moetn nemen van onze T2a, maar als ik dit zie, zie ik hoop aan de horizon. dus........ |
|
|||
|
|||
haha hmm toch ben ik niet de enigste BMXér met een T2 road trip bus
zietr er wel stoer uit |
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien wel met een niet verhoogde