![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een nieuwe achterbumper gekocht en die oude schroeven die lange standaard schroeven mogen daar ook iets kleinere schroeven in wat die van gaan zo zwaar en op het laatste krijg ik ze er ook niet meer in dus was mijn moeten die van die lengte blijven die schroeven of mogen er ook wel iets kortere schroeven in ????
|
#2
|
|||
|
|||
![]() :shock:
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Als de bumper maar goed vast zit toch?
|
#4
|
||||
|
||||
![]() ksnap er geen zak van! kweet niet hoe het met die schroeven zit, maar een komma hier en daar kan geen kwaad.
![]() ![]()
__________________
'06 A4 1.8T Quattro
'85 Transporter '85 Golf
|
#5
|
||||
|
||||
![]() als je die lange bouten bedoeld, die 4 waarmee de bumper aan het frame zit... NIET doen, gewoon de originele bouten gebruiken
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Je moet ze gewoon even schoonmaken met de staalborstel even even de moeren op de steun ook schoon maken aan de binnenzijde. Als je dat gedaan hebt doe je een klein beetje vet aan de bouten en dan moet je ze er zo in krijgen.
Zorg er wel voor dat ze er recht in gaan, want anders gaat het zeker fout. En het is net wat jaap zegt, geen kortere gebruiken, hiermee loop je het risico dat het niet goed vast zit
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#7
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dit is denk ik de beste tip!
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#8
|
||||
|
||||
![]() anders gewoon ff nieuwe pakken die niet geroest of vuil zijn
__________________
Seat Exeo ST 2.0TDI Style 2013
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Als diegene het al over schroeven heeft ipv bouten vraag ik me af of het nut heeft te adviseren de tap- en snijset tevoorschijn te halen. Verder no offence, ik kan het ook fout hebben. Anders even naar een garage om de boel weer gangbaar te maken.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |