|
|||
|
|||
Dat klopt idd ja. Maar ooit komt er bij mij ook nog zo een op!
|
|
||||
|
||||
mooie bak, subtiel. Daar hou ik wel van.
en nu een walgelijke berg vermogen eruit persen...das pas fijn. Last edited by Edward : 03-10-2005 at 16:25. |
|
|||
|
|||
Quote:
WORD!
|
|||
|
|||
Zo vandaag eindelijk mijn probleem met de motor gevonden. Echt te stom voor woorden, de gasklep ging niet helemaal open :s. Nu wel, dat scheelt gelijk een hoop van 0,75 naar 0,95 bar! Binnenkort mijn supersprint spruitstuk monteren en dan ga ik weer eens terug naar de rollenbank....
|
|
||||
|
||||
Das dan toch weer fijn om te horen dat het maar een kleinigheidje, en niet de G-lader was.
|
|||
|
|||
Ja idd Errup, alleen had ik alles al geprobeerd. Een andere G-lader, intercooler, slangen en buizen en dan is het zo iets stoms. Maar ik ebn blij dat het opgelost is!
|
|
||||
|
||||
Hey ardjan! ziet er goed uit hoor! Zou tof zijn als je volgend jaar nog eens mee zou gaan.
Maar tegen die tijd hebben we daar nog wel even contact over!
|
||||
|
||||
Quote:
hoe ben je daar achter gekomen? ik denk ook dat ik lucht verlies via dat kanaal.....onbedoeld |
|
|||
|
|||
Hee Rene, tuurlijk ga ik volgend jaar nog een paar keer mee! Hou me maar op de hoogte van de mooie meetings dan komt dat wel goed.
@ Edward: Toevallig stond een vriend van mij te kijken toen ik het gas helemaal intrapte (met de motor uit). En hij zag dat hij niet tegen de vollastschakelaar kwam. Toen ben ik snel een ritje gaan maken zonder die "stop" onder het gaspedaal en had ik meer druk ! |
|
||||
|
||||
Quote:
ed. problemen met je stoelgang horen niet thuis op t forum
|
||||
|
||||
kilo pruimen kopen en op water zetten.
En die opeten Of er druk uit komt hahahah
|
|||
|
|||
Het nieuwe speelgoed is eindelijk binnen:
En waarschijnlijk is er ook een G-laderbocht in aantocht dus kan de golf IC er binnenkort ook op ! En dan gaan we nog eens een keer terug naar dynojet . |
|
||||
|
||||
Supersprint rulezzzzz !!!!!!!!
Ziet er allemaal keurig netjes uit Ad !! Complimenten hoor !! Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
mooi ding hoor! heel subtiel, minder is meer! en in je verkooptopic las ik dat je hier uit de buurt kwam, dus wie weet zie ik je nog wel eens voorbij schuiven (vliegen)
|
||||
|
||||
zeg, ik heb nog die IC buis liggen vanav de 180° bocht naar IC toe.
Interesse? |
|
|||
|
|||
@ Edward: Die slang van de g-laderbocht naar IC? Daar heb ik zeker interesse in check pm.
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren het spruitstuk gemonteerd en ik moet zeggen dat het goed te merken is dat het koppel wat hoger wordt. Hij trekt van onderuit wat vlotter door de versnellingen heen. Het sprintje van 0 naar 200 verloopt nu aardig vlot !
|
|
|||
|
|||
Zaterdag het winterschoeisel gemonteerd:
De onderlip gaat het zwaar krijgen deze winter |
|
||||
|
||||
Ziet er met winterwielen ook zeer leuk uit, en mooi laag