|
||||
|
||||
VW Golf GTI MK1 Pirelli bj '83
Met pijn en moeite doe ik weg, omdat ik meer kilometers ga maken:
Mijn Golf GTI uit 1983 Het is een ORGINELE Pirelli editie, ingevoerd vanuit Duitsland in 2001, papieren hiervan zijn aanwezig ALLEEN de kosten van het invoeren bedroegen al € 3141,- (bewijs van RDW aanwezig) Alles is orgineel, op de foto heeft de grill enkele koplampen, maar ik heb de dubbele (de orginele) ook liggen. Dat betekend dat er ook MFA etc. opzit. 14 inch Pirelli lichtmetalen velgen, 5 stuks (!) reserve wiel is ook een nog gloednieuwe Pirelli velg met gloednieuwe band. Ook de naafdeksels zijn aanwezig De kleur van de Golf is Alpin Weiß De kilometerstand is slechts iets meer dan 177000 Interieur is orgineel en in nette staat. APK tot februari 2006 De auto heeft pas grote beurt gehad en is veel vervangen, meeste door zelfde of beter spul, zoals de remmen (zie foto) Deze zijn ongelooflijk goed en net vervangen, nog geen 300 km geleden, met o.a. Ferodo blokken Een Pirelli in deze staat kom je zelden tegen! Wat niet orgineel is, zijn het stuur en de versnellingspook. Bumpers zijn helaas niet meer meegespoten, maar gewoon zoals bij de standaard GTI zwart. Helaas heeft deze auto ook minpuntjes, er zit namelijk roest boven de uitlaat en er zit een deukske in het linkervoorscherm. RICHT- /VRAAGPRIJS: € 2000,- (n.o.t.k.) Voor meer info en verkoop, PB, PM, reageer in deze topic of mail naar GQB@ZEELANDNET.NL |
|
||||
|
||||
kick!
|
|
||||
|
||||
Heb je meer foto´s? Weet er misschien wel iemand voor...
|
||||
|
||||
sorry momenteel nog geen meer foto's! Laat die gene anders even contact met me opnemen via de mail.
|
|
||||
|
||||
up, ben op zoek naar een liefhebber, geen rampestamper!
|
|
||||
|
||||
Waar kom je vandaan, heb mischien wel interesse
|
|
||||
|
||||
Mail even je telnr aub...
|
|
||||
|
||||
up up upper de up up
|
|
|||
|
|||
Wil wel met je ruilen heb een zeer mooie en flink verlaagde passat variant gt turbodiesel intercooler .
|
|
||||
|
||||
Waar kom je vandaan en zit er verder geen roest aan de carroserie, ik heb wel degelijk interresse. Is een leuke vervanger voor mijn GTI
|
||||
|
||||
Quote:
Ruilen is altijd een mogelijkheid, maar wil weten wat voor vlees ik in de kuip heb, als je foto's van je passat naar GQB@ZEELANDNET.NL zou willen mailen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kom uit Heinkenszand(Zeeland) en nee geen verdere roest, maar de roest bij de uitlaat zal wel gelast moeten worden. |
|
||||
|
||||
Hij is nog steeds te koop, heb niet meer foto's maar iedereen is welkom om te komen kijken
inruil is ook mogelijk: alles vw, maar geen busjes en zware diesels |
|
||||
|
||||
Na een lange afwezigheid, is de golf nog steeds te koop!!
Er is niet tot nauwlijks mee gereden tot nu toe, wel is er een rechts voor een wiellager stuk.. NIEUWE VRAAGPRIJS: E 1400,- of een goed bod! |
|
||||
|
||||
Check mail.
|
|
||||
|
||||
Bij het tankgat en wielophanging is de auto ook nog goed? Weet misschien iemand
|
||||
|
||||
ondervoorbehoud verkocht!
nog even wachten op het definieve antwoord, anders nog te koop. |
|
||||
|
||||
Kon je mij dit niet eerder vertellen? ik heb je gemailt voor een telefoonnummer, en dan mail je terug dat je deze week geen tijd hebt voor de verkoop, misschien volgende week weer.......en geef je geen telefoonnummer.
Vreemd, ik had serieuse interesse
|
||||
|
||||
Ik had ook vorige week geen tijd, maar een vriend van mij die wist iemand met interesse. Aangezien die vriend weet waar ik woon is hij gewoon zelf gaan kijken, zonder dat ik het wist. Auto staat natuurlijk geparkeerd, vandaar..
Mijn excuses, maar hij is dan ook nog niet 100% zeker verkocht. |