|
||||
|
||||
En dit was ook wel een grote eer,
Dit jaar had mijn vader best of show en staat hij volgend jaar op de poster |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
ga ik wel ff verder........ mis de performance vw van 2002 de poster uit de total tuning de Gti tuning en de tuning mag ow ja.en deze natuurlijk http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?...2375585#2375585 |
|
||||
|
||||
pfff dat zijn er zat waar die in heeft gestaan
|
|
||||
|
||||
Dan heb je wel je sporen verdiend in de "scene". Is er eigenlijk al een beetje bekend wat er volgend jaar gaat veranderen aan de auto? Kleur/compressor misschien, golf v interieur...iemand van m.i.v.w die iets weet..
|
|
||||
|
||||
volgens mij heeft emiel het hier boven zelf neer gezet !
Quote:
Greetz
|
||||
|
||||
Maar betekent dat ook dat er geen veranderingen gaan komen?
|
|
||||
|
||||
jawel denk ik... iets zonder koelvloeistof geloof ik :p
|
||||
|
||||
Quote:
scherp hehe, had ik moeten opmerken |
|
||||
|
||||
Quote:
euhmmm.... performance vw is ook een hele mijlpaal anders... maar sowiezo.... ik heb in de hall of fame geen enkele nederlander die in zoveel verschillende tuningmagazines gestaan heeft... ik heb in de hall of fame ook geen enkele nederlander die maar enigzins in de buurt komt van emiel qua aantal prijzen... met dik 150 bekers staat emiel op eenzame hoogte.... jeroen dik is met zijn golf 1 2des...maar komt in totaal schat ik op een 40 tal bekers... @ Emiel,heb de reportages ff lichter gemaakt en bij je hall of fame gezet... en scan van de week nog wel ff een wie is wie van je in van aantal jaren terug uit de gti tuning en design. toen was ie nog blauw Last edited by vw roadwarrior : 01-11-2005 at 21:25. |
|
||||
|
||||
jemig mivw you own respect! Echt leuk dat je in zoveel bladen hebt gestaan, en wel leuk dat de golf steeds veranderd! Erg leuk om te zien
|
||||
|
||||
Emiel,
Ziet er erg goed uit!!!! Je vader is altijd vol lof over je werk! Dit is de eerste keer dat ik je auto zag! Persoonlijk vind ik toch het busje van Joop leuker! (heb meer met lucht dan water!) |
|
||||
|
||||
Quote:
wacht maar tot z'n luchtkoeler klaar is dan!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad ik ga het nu een keer in de aircooled wereld proberen. De bus van mijn vader wordt ook aangepakt deze winter dus er komt weer genoeg nieuws volgend jaar. De golf zal nog 1 keer met een special in de pvw komen volgend jaar. Verder zal er niet heel veel gebeuren met de golf,ik heb wel plannen maar of ik dat nog met hem ga doen weet ik nog niet,mijn grootste droom is nog steeds om ermee naar amerika te gaan,verschepen bedoel ik dan ,en daar een paar meetings af te rijden zonder aankondiging,ik wil ze wel eens zien kijken Maar nu met de kleine erbij zal dat niet meer lukken denk ik . Ik ga volgende week mijn kever delen halen en dan gaan we weer los!!! Mijn handen jeuken!!! @ vw roadwarrior,ik heb de features die jij al hebt niet geplaatst ,deze waren voor jou database Respect voor al je werk en tijd die je hier in stopt,TOP!! Als die kleine later groot is kan die papa zijn golf nog eens zien in zijn glorie tijd |
|
||||
|
||||
Met die golf naar amerika? dan moet je hem terug bouwen naar eurostandaard...ander is ie niet bijzonder daar natuurlijk :p
|
|
||||
|
||||
Lijstje kan inmiddels al wel weer langer worden gemaakt denk ik.
|
|
||||
|
||||
Ik mis in het lijstje nog de foto's van toen hij nog blauw was. Dat is pas lang geleden...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dattie nog rood was is nog langer geleden