|
||||
|
||||
Quote:
He HAnz, wat voor beugel heb je nu gebruikt dan, van een kever of zelfbouw? |
|
|||
|
|||
Quote:
Hanz, dat is wel de juiste beugel maar hij hangt ondersteboven ! Check the 2 gaatjes onderaan nu. Ze komen perfect overeen met die in je dashboard onderaan ! BerT3 |
|
||||
|
||||
Quote:
:biggrin: dat had ik ook al geprobeerd maar dan is hij te breed zijn er misschien verschillen tussen oud en nieuw model dash en heb ik er een van de nieuwe ??
|
||||
|
||||
Quote:
ja is ongeveer even recht toe en recht aan als een kever alleen de bevestiging net onder je motordeksel (als je op de motor kijk achteraan) is het verschil
|
||||
|
||||
Quote:
is type 3 alleen van het nieuwere model denk ik...misschien dat bert het weet
|
||||
|
||||
De variant eens flink schoongemaakt.
De achterbank eruit gehaald en het midden console. Verschrikkelijk veel draden oa van toerenteller etc. Vervolgens de rotte plekken bloodgelegd (dat word een projectje voor de winter) zie pics
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
kijk eens aan word gelijk wat opgeruimder ...
maarre gooi in je opruimwoede nog nix weg je weet bij een type 3 nooit hoe moeilijk je iets weer kunt krijgen, pas iets weg doen als je vervanging hebt.. succes..
|
||||
|
||||
Quote:
Indedaad goeie tip, heb het gehad bij de keef. Tapijt set weg gegooid, incl de ringen voor rond de kacheluilaat (bij voeteneind). Enkele houten delen van de kap $$$$ Ik moet me dus een beetje inhouden :biggrin:
|
||||
|
||||
Quote:
En rijd ook geen accessoires plat die je nog wil gebruiken :biggrin: Sorry Hanz, kon het ff niet laten Greetz Ron
|
|||
|
|||
Quote:
@ Hanz: is exact hetzelfde dash als de mijne Zelfde beugel ook - 22,5 cm op zijn breedste ? BerT3 |
|
||||
|
||||
Zo vandaag de fundering gestort voor de carport. ja ja hij moet droog staan, en ik ook by the way.
Daarna het blok eruit gehaald, dat is makkelijker als bij een keef zeg. Het was maar tikken. Denk da ik de versnellingsbak er ook nog maar ga uit halen, ben toch bezig. Kan ik die ook nog eens onder handen nemen.
|
|||
|
|||
okay dan vandaar dat het zo stil was |
|
|||
|
|||
volgens mij zijn er toch nog 2 rotte plekken hoor...
links en rechts onder het dashbord (tegen de wielkasten aan) nog geen type 3 gezien die daar hard was... Greetz Sancho
|
||||
|
||||
Die is daar hard. Dus dan is dit den eerste !
|
||||
|
||||
Quote:
Meestal zijn het de type3's vanaf 68 en jonger ivm met de extra balken die er zitten, blijft lekker veel vuil en water in hangen. De oudere type's hebben er minder last van.............. Mycha 64 notch 69 Fasty
|
||||
|
||||
Zo vandaag weer ff flink geklust. Vooras er van onder, en toch de versnellingsbak er ook maar vanonder. Waar moet je stoppen he!
Zou hem bijna body of willen doen, maar darr wacht ik nog maar ff mee. Heb foto's maar weer niet hoe ik ze moet up loaden.
|
||||
|
||||
Suc6 dakloze, hoorde van een kennis dat er type 3 stond. Was gister ff langs gereden, hoop werk trouwes.
Ikzelf ben bezig met de resto van type 3 fastback, ben nog niet zover wegens tijdsgebrek, helaas. Motor ligt dr vanonder en het motorplaatwerk is ver klaar. Suc6 verder met de resto! |
|
||||
|
||||
Quote:
TANKX, BEN BENIEUWD NAAR DIE VAN JOU