|
|||
|
|||
Golf II - Originele BBS velgen (zwarte) 70 euro!
De velgen zijn in goede staat. Ze zijn wel wat vies maar voor de opknapper hoeft dit geen probleem te zijn!
Naar mijn weten zijn ze niet krom. Ik heb er ongev. 2 jaar mee gereden. Op 2 van de 4 velgen zitten banden (weinig profiel). Prijs: 70 euro Info: 0624668609 gebruik de link voor een foto: !!!! let op de ** maak er tt van !!!! |
|
|||
|
|||
Niemand??
|
|
||||
|
||||
kun je eens een duidelijke kleurenfoto posten van de wielen? Of mailen naar christiaan@dubstreme.com
|
|
||||
|
||||
@ Christiaan: Deze velgen zitten ook onder de cabrio Sportline en de Golf Moda.
|
|
||||
|
||||
Quote:
check pm (rechtsbovenin.)
|
|||
|
|||
Idd het is Moda!!
|
|
||||
|
||||
ging over een foto van de velgen die jij verkoopt....niet over een algemene foto....
|
|
||||
|
||||
Dat zijn fijne velgjes, vooral als je veel rijd. Op het zwarte zie je bijna geen vuil, dus je hoeft alleen de rand goed schoon te maken. Ik heb ze ook onder een Moda gehad met 185/55/15.
|
|
||||
|
||||
ben op zoek naar velgies voor me meis voor onder de polo...zitten nu nog stalen wielen met winterbanden onder, dus vandaar.
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf een Moda bedoelde ik! Dus het zijn de originele velgen.
Het zijn btw ook stalen velgen. Ik heb er 195-15-55 onder gehad. Ging best, liep niet aan. 70 mm voor en 60 mm achter. heb alleen vorig jaar licht metaal gekocht. Mijn moeder loopt nu te zeuren dat ze in de weg liggen . |
|
|||
|
|||
Hier is de kleurenfoto ... redelijk recent.
|
|
||||
|
||||
Hoe kom je erbij dat het stalen BBS velgen zijn?
Ik heb er btw ook nog 2 evt. te koop, of indien iemand er ook 2 of 3 heeft wil ik ze misschien wel kopen. Wel de lichtmetalen versie aub LOL |
|
|||
|
|||
niet staal? Damn dacht ik eigenlijk altijd!
Ze zijn zwaar |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb er 4!!!! |
|
||||
|
||||
Nee, 4 kan je beter als set verkopen, ik wil er 2 of 3 voor weinig, als iemand er eentje aan pulp heeft gereden bijvoorbeeld.
|
|
|||
|
|||
Daar ben ik mee bezig Allart.....
|