|
||||
|
||||
haha, ok, klaas in de house
|
|||
|
|||
ja uhh JEEWEE ik was er gewoon hoor vorige keer in drachten alleen ik snapte er geen reet van ! maar toch mooi de poedel prijs mee genomen met 486 straf punten !
wij waren gasten uit nederland en jullie kwamen uit friesland later begreep ik het wel ..... friesland is een land apart :S volgens jullie toch was het bere gezellig , had ook nog gezelschap van 10388189773 muggen op me voorkant , door die dijk :S hahah maarja hijs weer schoon , tijd voor een nieuwe rit ! |
|
|||
|
|||
he sven en de rest van de forummers!!
ik ben dus die een van de andere who is planning a meeting in purmerend!! bij deze roep ik ook de club uit zevenhuizen duss eh de acnners. dus gasten uit rotterdam,amesfoort,delft,berkel rodenrijs,Den haag inspector gajet,joop walkthru,ozzy volksborn,mister VA,erwin pechkeverpechweg,richardkeverbabyblauw,robertflatv oor,clementpilletjeponton en prinses. komt u allen incluis aanverwante volksfools!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
whahahaha, hoe kom je er op !! Maar we zetten m zeker in de agenda! en neem je schoonzussie mee, als ze die beer maar thuis laat
|
||||
|
||||
ok dan
|
||||
|
||||
Quote:
wat een woordspelingen man maar we zijn van de partij gezellig wel een purmerEND kroesen
www.aircooledcruisenight.nl de LVWCN heeft 450 leden met een bril 225 zonder bril........dus met iets anders..... .............. ja en ongeveer 30 met lenzen zeker Last edited by flat 4 freak : 01-11-2005 at 13:25. |
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik er ook wel zal zijn! Hoe dat zie ik dan nog wel
|
|
||||
|
||||
jah ik zal er ook zeker weten bij zijn.... ik zal wel voor de grap een flyer maken, voor op het forum. Als er een datum bekend is haha
en die geef ik dan wel aan mensen in mijn buurt waar van ik weet dat ze een kever hebben maar hun niet weten dat Volksforum bestaat (die zijn er ook nog ) Gr. michiel
|
||||
|
||||
er komt zoiezo een flyert.........jij bent handig met computer/tekenprogramma's dan?.........ikzelf ben officieel grafisch vormgever, maar ken niet overweg met dat soort handel.
|
|||
|
|||
datum al bekend? want het word al bijna wintert..
btw sven mn mailtje nog ontvangen? |
|
||||
|
||||
Quote:
gaan we samen met pen en papier aan de slag en dan kan ik het wel op de computer maken Gr. michiel
|
||||
|
||||
koel plan, ik heb alleen de komende maand ff wat anders aan m'n hoofd......
VERHUIZEN
|
||||
|
||||
Quote:
haha de meeting is toch pas volgend jaar....waar ga je heen verhuizen....want kan het kloppen dat ik je kever vlak bij de bioscoop metro heb gezien... in de Gors van Purmerend ?? Veel succes verder met het verhuizen Gr. michiel
|
||||
|
||||
hahaha, ja klopt, gors noord daar wonen we nu ja, we gaan naar de gors zuid......
wat doe jij in purmerend dan?
|
||||
|
||||
Quote:
een vriendin van jolanda woont in Purmerend (Overwhere).... en we gaan wel eens uit in Purmerend.. en ik skateboard wel eens in De Gors. ik heb nog een foto gemaakt van je kevertje toen ik langs fietste s'nachts na het uitgaan....post m morgen wel.. Gr. michiel
|
||||
|
||||
Quote:
misschien kom ik ook wel eens kijken op de Purmerendse -night, met mijn dikke ride vol met dikke opties/ alszezwaaris, die ik nog niet heb....
Gr. Kai '58 143 Last edited by VolksKai : 14-11-2005 at 19:13. |
|
|||
|
|||
ey Michiel ga je een keer mee skaten bij de A8 bij koog aan de zaan , is wel cool als we met die bussies er heen gaan ik bmx daar best vaak !
heel cool parkje 10 x beter als purmerend de gors waar ik ook wel eens kom. msg me maar ff als je zin heb |
|
||||
|
||||
ik ben er klaar voor hoor, heb voor de winter nu ook een lucktkoeler. wanneer beginnen we.
|
||||
|
||||
ooooooooooo wat hebbie dan voor vervoer dan?.......nog vlammen nodig?
het zal waarschijnlijk eind maart worden, .....of misschien al eerder
|
||||
|
||||
Quote:
haha zodra het mooi weer wordt toch... ... Gr. michiel