|
||||
|
||||
Quote:
Jou wil ik nooit aan de telefoon hebben dan. Allé, toch niet als het op een verkoop of zo aankomt... |
|
|||
|
|||
Quote:
Doorgaans ben ik heel aardig maar als je je werk niet goed doet en mij niet netjes te woord staat vind ik dat op zijn zachts gezegt niet leuk en naar.
|
||||
|
||||
Quote:
Amen. |
|
||||
|
||||
Gisteren bij thuiskomst lag het derde pakket op me te wachten...
Vandaag meteen de banden eraf laten draaien, ze zijn klaar voor de straler/poedercoater. Hier de 5 velgen: |
|
|||
|
|||
mooi dat het derde pakket ook binnen is!!
op de foto te zien heb je nog aardig wat andere velgen staan!!
|
||||
|
||||
jep, een paar porsche tele en een set 13" BBSjes...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nice, laat zeker iets weten als ze gecoat zijn en zekers een fotootje als je ze onder de wagen hebt zitten... En by the way, herinner je je deze post van mij nog? Quote:
De armsteun was vrijdag binnengekomen. Morgen naar de VW dealer voor snapmoeren en een adaptermoer. Want met de meegeleverde moeren en bouten is het wat moeilijker. En met de originele stukken staat ie steviger vast!! Greetz Last edited by BoraGT : 23-10-2005 at 21:39. |
|
||||
|
||||
Quote:
Gelukkig! Echt balen als je dingen bestelt en betaalt, en zo afhankelijk van andere bent voor het daadwerkelijk krijgen van je goods! |
|
||||
|
||||
Ik weet het, maar als ie dichterbij woonde was ik hem zelf gaan halen. Want door het gewicht en de internationale zending (B - NL) zijn de verzendkosten 17,5 euro geweest. Daar wil ik zelf wel voor rijden als ie in NL-Limburg woonde. Maar ja, ik heb hem nu.
|