|
||||
|
||||
vakantie kiekjes
Ik op vakantie geweest naar amerika.
Hier een paar kiekjes. Deze liepen rond in het wild de huurauto |
|
||||
|
||||
bij een hotrod reunie geweest
|
|
|||
|
|||
Quote:
CRIMI CRIMI |
|
||||
|
||||
nog een paar
|
|
|||
|
|||
OOOOOOW Nou ben ik jaloers
|
|||
|
|||
sow, die hotrod show is vet... zeker wel amazing om dat in het echt te zien...
|
|
||||
|
||||
Mega kewl!!!!!
|
|
||||
|
||||
Fantastische machines!
|
||||
|
||||
genoeg die weten hoe het moet daar, wat een gave bakken zitten ertussen.
|
||||
|
||||
strak man
super wijze wagens daar man
|
||||
|
||||
Meesterlijk mooi!
Waar was dit? Zeker geen VW's gezien daar he? |
|
||||
|
||||
We hebben in californie en de staten erom heen rondgecruised.
De hotrod dragrace was in bakersfield, ik heb heel weinig vw gezien. En die ik zag stonden met pech langs de weg |
|
||||
|
||||
ben naar vancouver geweest en daar staan ook allemaal van die vette wagens gewoon bij een boerderij maar te staan.(en weg te rotten)
terwijl ze hier flink geld opleveren. wegenbelasting kennen ze daar niet dus dan zet je hem toch gewoon ergens op je erf. daar waren ook maar weinig vw's te spotten. evengoed wel super foto's |
|
||||
|
||||
Wel naar je zin gehad zo te zien
Dikke hotrods! Weinig VW's gezien?? Ik heb een dikke week lang niks anders gezien in LA! Check dit topic maar eens! Dacht even dat dit het kevertje was waar wij in LA hebben rond- getuft Last edited by keverpech : 19-10-2005 at 18:05. |
|
||||
|
||||
cool he... ik ben tijdens mijn laatste keer ook bij een paar sprintbanen geweest..
ik en vrouwlief hebben toen een dynorun gezien van een hefner viper..9.2 liter turbo die effe 1 megawatt neerzette op de testbank...das meer dan 1340pk..
|
||||
|
||||
WTF gaaf hoor allemaal
|
|
||||
|
||||
super foto's hoor!!!
damn wat een dikke bakken daar he? |