|
||||
|
||||
FF voorstellen (NIEUWE FOTO'S Pag.2)
Hoi,
Heb me net ingeschreven, vond het forum op zoek naar bora ideetjes... Heb sinds 2 weken een Bora gekocht. Mijn Fiesta moest plaats ruimen. De wagen die ik kocht is: VW Bora GT Bouwjaar 2001 (eind) 4-motion 115 pk 80.000 KM Reflex Zilvermetalic 5-spaak 15" alu velgen (standaard VW velgen) Ik heb een dubmodje gemaakt over hoe ik zou willen dat ie gaat uitzien: De auto nu is gelijk de foto maar dan met andere velgen (die 15"), niet zo'n getinte ramen (lichter getint) en met een langere antenne. Bedoeling is dus op termijn andere velgen (16" of 17") kleiner antenne, ramen ietwat donkerder tinten. Op het moment heb ik ook een armsteun besteld en die zou volgende week binnenkomen. Last edited by BoraGT : 17-10-2005 at 22:09. |
|
||||
|
||||
Welkom!!
mooie overstap van ford naar VW bij de toekomst plannen vergeet je te melden dat je de bora wil verlagen ***edit*** quoten was niet nodig ***edit*** Last edited by Marcski : 12-10-2005 at 12:18. |
|
||||
|
||||
Tja, ik ga eens eerst zien hoe het zit als er andere velgen onderliggen. Heb weinig verstand van die zaken, en wil dat toch allemaal graag leren. iedereen is ergens moeten beginnen toen hij zich met zijn auto ging bezighouden. Dus ik ook.
Het is een GT versie, ik weet niet of ie dan qua vering verschilt van een standaard Bora. Zal wel zien. Verlaging zit er natuurlijk wel in als ie met die nieuwe velgen niet zo mooi is. Punt is, ik wil streven naar de wagen op de foto |
|
||||
|
||||
nou ik weet wel een paar dingen! EERST EEN PAAR FOTO'S VAN MIJN OUDE BORA(heb hem pas verkocht) Zo nu heb je een beetje een idee want je kan en kunt doen met een bora... ik hou van redelijk simpel en strak... |
|
||||
|
||||
Quote:
ach, je fiesta voor n bora? ik heb mn fiasco-tje gewoon gehouden hoor... en n golf gekocht. maar als je moet kiezen toch liever VW ja! denk overigens dat 17" onder n bora prima staat! succes ermee
|
||||
|
||||
Ziet, die onderlip/spoiler van de voor en achterbumper wil ik ook hebben.
Is dat een originele die gespoten is? Of is die apart te kopen? Dat is toch de standaard onderlip he? |
|
||||
|
||||
De onder spoiler/lip voor is van een v6 4motion en die in kleur gespoten. achter onder spoiler/lip is orgineel en is alleen in kleur gespoten. De spiegelskappen en driehoek zijn orgineel maar wederom alleen in kleur gespoten. De motorkap is het halbvemaantje in gelast en weer gespoten. De kofferklep is het slot en embleem uitgehaald en dicht gelast en gespoten.
De auto is 40 mm verlaagd en de a8 wielen zijn 235-35-19" verder nog een embleemloze grille maar verder niet... jammer dat ik hem verkocht heb eigenlijk... maar ben nu met een mk1 bezig Succes ermee |
|
||||
|
||||
17 " nee... minimaal 18... echt doen anders krijg je spijt... 18 " is ook niet zo duur meer je kunt die foto van mij zien en daar heb ik 19 inch
|
|
||||
|
||||
dit is trouwens mijn mk1 project |
|
||||
|
||||
Worden vast leuke projecten !
17 onder bora kan , maar dan moet ie wel stuk zakken ;-) ga missh. met 15 " wintervelgen rijden , eff kijken of het past . |
|
||||
|
||||
Alle, bedankt voor de hints/informatie.
De velgen zijn toch pas voor volgend jaar. Ze nu al kopen met de winter in zicht is een beetje voorbarig. En geld is natuurlijk ook een kwestie. Om die onderlip(pen) te spuiten, daar ga ik toch eens voor kijken. Tenzij iemand ze heeft liggen. Kleur van de wagen is Reflex Zilvermetalic 8E8E. |
|
||||
|
||||
Helaas , heb die niet liggen... vond ze niet zo mooi
Heb wel velgen voor je liggen , maar ja ... tis bijna winter he |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedoel je die onderlip die je niet mooi vond? kan even niet volgen. Heb je misschien foto's van die velgen? Je weet nooit wat de winter brengt he... |
|
||||
|
||||
ja die onderlip ...niet mijn ding.
dit zijn Oz strosek , gemaakt in de eindjaren 80 ,door tuner strosek ,bedoeld voor porsche en lambo. en anders staat er hier missch nog iets voor je bij... http://members.home.nl/pjm.claassen/ gr peter |
|
||||
|
||||
Quote:
Nu ja, die onderlip heb jij nog in het zwart kunststof, maar het verschil tussen jou wauto en de mijne is dat jij een donkergrijze hebt terwijl ik een zilvergrijze heb. Dus bij jou valt het iets minder op. Leuke wagen by the way |
|
||||
|
||||
Quote:
@Marcski Waar gaat dit dan weer over?? Damn Zijn we weer partijdig aan het moderaten???? of gaat dit over het pm'metje wat ik naar je verstuurd heb omdat je een serieuze reply van me weggemodereerd hebt in het verkoop topic van nanneborn.... Wat ben jij een zielig figuur, ik heb dus per ongeluk ge'quote en het moet weer direct gemodereerd worden..? Ik geef 2 replies in een "verkoop" topic en het word weggehaald (dat waren overigens serieuze verkoop gerelateerde replies). Check dit onderstaande "verkoop" topic eens daar wordt niets van offtopic verwijderd, maar daar staan figuren als Bientje in waarvan dus niets of nauwelijks posts van verwijderd worden... http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=13782 En NEE hier stuur ik geen pm over omdat ik vind dat iedereen dit mag lezen. Als je mij zo graag iets duidelijk wil maken, kun jij zelf er ook voor kiezen een pm'metje terug te sturen. Maar dat heb je de laatste keer niet gedaan... Man Man Man, get a life |
|
||||
|
||||
Quote:
WW! Welkom hier op het forum iig! Houd ons vooral met veel foto's op de hoogte/laagte van de Bora!
|
||||
|
||||
LOL, het is een echt beest ja
1st post is aangepast |
|
||||
|
||||
Welkom! Goede overstap! En fijne auto hoorr.
|
||||
|
||||
Quote:
Blueantracite dus ... maar anders had ik de delen wel laten mee spuiten , mee ik bedoelde de vorm/ gaten in die onderlip ... die vind ik dus nie mooi . maar das gelukkig smaakverschil |