|
|||
|
|||
Quote:
ik heb ook een passat, een dieseltje maar ben er blij mee gr john |
|
|||
|
|||
Nog een passat rijder
Hoi ik ben Rob, in het bezit van een VW passat 1.9TDI 90 pk.
Ik vroeg me af of je ook problemen met je auto kan bespreken hier? en natuurlijk elkaar ook ermee helpen |
|
||||
|
||||
Dieselpowerrr
|
|
||||
|
||||
Ik rij soms passat...Mag dat ook? :p
|
|||
|
|||
Ook passat hier.... variant turbo van 2001..
keb hem nog niet zo lang, maar bevalt prima heb er al een KW schroefset onder dus ligt hij al een mooi stukkie dichter bij moeder aarde Nu nog ff wachten op de wielen en dan is het hele burgelijke er wel af :biggrin: :biggrin: |
|
||||
|
||||
ik kom toch bijna aan de 30 passatjes
|
|||
|
|||
Die Bruine meldt zich ook...
Inmiddels mijn derde 35i B3 (VR6-Syncro G60-VR6). Er zit inmiddels een gerestaureerd blok in. Nu nog Climate Control, leer en cruisecontrol inbouwen. Dan issie Full Opt. Deze hou ik wel BTW. |
|
||||
|
||||
Ook ik ben sindskort bezitter van een PAssat 35I variant.
Genoeg plannen en mogelijkheden. |
|
|||
|
|||
Ik ben nieuw op dit forum en heb ook een passat variant B4 vr6 1996. De B3 vr6 1991 heb ik ook nog ergens staan. Want kan er geen afscheid van nemen als de financien het ooit toe laten. Wil ik hem graag weer opnieuw opbouwen.
[auto's op de foto's zijn niet van mij] Last edited by vrpower : 11-10-2005 at 23:34. |
|
||||
|
||||
En nog 1tje
Ja hier nog 1tje!
Een Rode 92tiger 1,8 Is m`n tweede, de eerste is gejat en na een week uit een vijver gevist. Heerlijke wagen! |
|
||||
|
||||
hier ook nog een passatrijder, allee ja eind deze week toch want dan begin ik er mee te rijden
zal dit weekend ff een foto posten ( als ik vind hoe het moet tenminste, ben niet zo'n held in die dingen )
|
||||
|
||||
[b]dit Is Een Mooie Topic, Om De Passatrijders Te Pushen, Om Hun Wagen_pictures In De Gallery Te Up-loaden!!!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
ik rij ook in een passat variant van bj 93 90pk doe ik dan ook mee?
|
|
||||
|
||||
zoals beloofd een fototje van mijn nieuwe daily
|
||||
|
||||
Vanaf volgende week weer Passat rijder, 2.0 GT bouwjaar 1991
|
||||
|
||||
komen steeds meer passat's bij
mijne |
|
|||
|
|||
Ik rij ook Passat! Nog ff dan want ik heb geen auto meer nodig en staat daarom te koop, het toffe aan deze passat's is dat je ze bijna nooit ziet op de weg, ik heb hem nu ongeveer 2 maanden en heb nog nooit een sedan gezien..
[IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
Ja, hier nog één. Ik rij een Passat Variant GT 35i TurboDieselIntercooler van 1991. Post binnenkort wel ff foto's.
|
|
||||
|
||||
Hé ,ik ook nog ,ik heb ook nog een passat 35i !
Nou ja de vrouw dan ,een GT variant vr6 van '91! zie foto's.......... (met zomervelgen ...) en met wintervelgen! |
|
||||
|
||||
Dit was mijn vorige Passat voordat ik de Vento kocht
Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire Last edited by RATFINK : 20-02-2006 at 23:22. |