|
|||
|
|||
Quote:
http://www.filecabi.net/v/file/ultimatewave/wmv |
|
||||
|
||||
Quote:
ik vind ook dat je off-topic moet kunnen....hellemaal met deze topic.....zolang je maar weer terug komt op het topic zelf.....ik liep zondag door de stad en toen zag ik door het raam van de peek & cloppenburg een poster hangen van een kleding erk en daar was een barndoor in verwerkt..... ik zal vanmiddag wel ff een fototje plaatsen. was wel grappig om te zien Gr.michiel
|
||||
|
||||
t2 in reclame van Motorola met o.a. Madonna, Alanis, look alike B.I.G
http://www.totallycrap.com/media/indexrokr.html funny
|
||||
|
||||
zo dit is die poster waar ik het over had.....het is een barndoor die gebruikt is in de reclame...
Deze foto is met mijn telefoon gemaakt toch wel goeiekwaliteit voor een telefooncam..... Gr. michiel
|
||||
|
||||
Quote:
Waarvoor wordt er nou reclame gemaakt? |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb jij iets met papegaaien? |
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij was het en reclame voor een kleding merk aangezien het in peek en cloppenburg was....de naam van het merk kan ik me ook niet meer herinderen, was wel een hele vage naam dat weet ik wl..... Gr. michiel
|
||||
|
||||
Quote:
haha hij wilt gewoon duidelijk maken dat die spijlbusjes ubber cool vind Gr. michiel
|
||||
|
||||
Is wel kicken dat T1/T2's nog in zo veel reclame "campagnes" gebruikt worden.
|
||||
|
||||
De tekenaar heeft het zich wel makkelijk gemaakt door de bus te spiegelen. Hierdoor staan de klapdeuren bij 1 busje aan de verkeerde kant. Als dit een Engels busje zou zijn dan zouden ook de ruitenwissers onder een andere hoek moeten staan (toch?)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ruitenwissers zullen op Engels of gewoon model toch wel hetzelfde staan?!
|
||||
|
||||
Quote:
dat was denk ik wel de bedoeling want alles is gespiegelt, want die beer, vogel keyboard en bandje zijn ook gespiegelt Gr. michiel
|
||||
|
||||
Quote:
op een of andere manier leek het zo dat je iets met "PAGAAIEN" hebt..... Gr.michiel
Live 2 Ride!!! Last edited by wakebus-m : 13-10-2005 at 13:06. |
|
||||
|
||||
Quote:
nee idd die vogel er boven ook niet....mischien omdat die al in het midden zitten....ik weet het niet Gr. michiel
|
||||
|
||||
Er schijnt in de libelle een foto reportage met een Groene T2 te staan.
(er staan wel wat dames voor schijnt ) |