|
||||
|
||||
Arcomobil/Grawomobil mini-treffen in Eibergen 30/9-01&02
Tijdens de VWbusmeeting van de VWbusclub te Eibergen(NL) hebben we een mini-meeting van de
Arcomobil & Grawomobil site aCoolVW 4 Grawomobil & 1 Arcomobil hebben zich aangemeld :biggrin: ! De aanwezige bussen zijn hiet te bewonderen Eibergen2005 Deze camperuitvoeringen zijn rijkelijk uitgerust en heel zeldzaam ! Kom ze bewonderen tot in Eibergen Koen :p |
|
||||
|
||||
Ik wens je veel plezier (niet sarcastish bedoeld!) komend weekend.
Mij zul je echter niet meer zo snel op een VW busclubweekend vinden n.a.v. m'n ervaringen met de VW busclub in Helden.... Last edited by vwspijlbus : 28-09-2005 at 14:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
Oh, vertel eens. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is niet de bedoeling om een discussie te starten online via dit topic. Problemen tussen mensen/clubs zullen er altijd zijn. We kunnen alleen maar proberen alles op een positieve wijze te benaderen. Dus gaan we dit weekend er een gezellige boel van maken :p :biggrin: Koen |
|
||||
|
||||
Sorry Koen, heb je gelijk in.
Veel plezier daar in het Oosten van het weekend Gaat natuurlijk lukken als ik het aantal berichten zo bekijk op vct2, pinkeltje zoeken, mummelman happen, Thermobroek hangen, brommers kieken. Echt oudhollands vermaak :biggrin: |
|
|||
|
|||
Kijk dat is nou eens een antwoord. Het is en blijft een feit wat voor de 1 niets is kan voor de ander heel leuk zijn en zo laten we elkaar in hun waarden.
Jongens goed bezig :biggrin: Deden ze dit maar in alle topics en forums Sjef |
|
||||
|
||||
ok! we hadden er dus 5(!) op bezoek waarvan 1 T2 met T1 Arcomobil interieur Het was dus een succesvol weekend! Koen |