|
||||
|
||||
luchtfilter
ik wil liefst een andere maar kan ik t best een inlegfilter van k&n pakken want iets anders vind ik niet voor mijn auto motor 3f ik heb ook gehoord dat dat eigenlijk beter is als zo n open luchtfilter omdat die teveel warmte van de motor krijgen
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel een open luchtfilter van K&N liggen (57i) die op een 3F heeft gezeten. Je moet er wel een paar dingetjes voor aanpassen, maar het past wel. Inlegfilters schijnen in ieder geval wel beter te zijn, aangezien een open luchfilter (afhankelijk van de plek waar je hem installeert in je motorruimte) mogelijk warme lucht aanzuigt welke van het blok vrijkomt. Een inlegfilter heeft dit minder.
Succes met de keuze! |
|
|||
|
|||
Ik heb nog wel een K&N luchtfilter liggen voor originele behuizing (nieuwprijs 60 euro). Zo goed als niet gebruikt, als je interesse hebt stuur maar een mailtje. Heb zelf wel een open luchtfilter en ook foto's. Als je hier meer over wil weten mail ook maar ff, heb nog wel info hoe je dit moet doen en welke spullen passen. Tijdje terug zelf mee aan t stoeien geweest.
pieterpost112@hotmail.com
|
||||
|
||||
t is een inlegfilter geworden toch bedankt voor de info
|