|
||||
|
||||
liedje supertramp
ben op zoek naar een liedje wat van Supertramp is maar ik weet de titel niet... :frown:
om 't iets duidelijker te maken, in 't midden van 't liedje zit zo'n uber vrolijk pianostukje. hij komt regelmatig langs op cityFM of classicrock 98.00fm iig. hoop dat iemand een suggestie hebt wat ik bedoel, want om nou alle supertramp nr's te gaan downloaden voor 1 liedje.... |
|
||||
|
||||
the logical song
staat op de cd Paris of op the best of daar zal ie ook wel op staan
|
||||
|
||||
sjit das niet degene die ik bedoel, wel leuk liedje btw...
|
|
||||
|
||||
Gewoon heel veel Supertramp elpees kopen: kosten tweedehands net niks, en ze hebben heel veel goede muziek gemaakt! ;-)
Kun je op de website van die radiostations geen playlist zien? Jens
|
||||
|
||||
elpees??!! passen die ook in m'n autoradio?!
ga idd ff kijken of ik playlist kan vinden, goed plan! |
|
||||
|
||||
staat ie hier niet tussen?
volgens mij moet het dan fools overture zijn cd 2 nummer 6 (ff naar benede scrollen)
www.aircooledcruisenight.nl de LVWCN heeft 450 leden met een bril 225 zonder bril........dus met iets anders..... .............. ja en ongeveer 30 met lenzen zeker Last edited by flat 4 freak : 27-09-2005 at 10:01. |
|
||||
|
||||
steengoed!! meteen de bovenste-> 'school' dat is 'm!! :biggrin:
tnx man!! |
|
||||
|
||||
ok dan
nou succes ermee dan nou hoor ik hem en nu weet ik wat je bedoelt
|
||||
|
||||
Wat ik vaak doe, is naar de tekst luisteren. Vervolgens naar Google:
"stukje van de tekst dat je herkent" lyrics en je vindt'm geheid! Jens
|
||||
|
||||
eej das slimme tip!! die ga ik zeker gebruiken!
|
|
||||
|
||||
Quote:
google vind je alles inderdaad maar met dit liedje kon je moeilijk op "uber vrolijk pianostukje" zoeken maar met een tekst helpt dat zeker ik heb ook al een hoop gevonden zo
|
||||
|
||||
heb je het nummer al?
Grtzzz
|
||||
|
||||
Quote:
Complete werken van Supertramp bij af te halen in mp3!!!! |
|
||||
|
||||
Of af te leveren! Doe even een PM!
|
|
||||
|
||||
hoe bedoel je? wil idd wel de greatest hits. want zoals eerder gezegd ze hebben veel goeie nr's gemaakt.
|
|
||||
|
||||
Dat ik een cd met alle nummers heb in mp3, die kan ik voor je branden!
|