|
||||
|
||||
Snookerbal pookknop
Ik stel deze vraag maar in het luchtgekoelde gedeelte daar ik ze alleen nog maar op luchtgekoelde meetings heb gezien.
Maar weet iemand waar ik aan een snookerbal pookknop kan komen. Beet je het "8 ball" idee alleen wil ik de rode. Heb ze op Spa ergens zien liggen alleen had ik toen de auto nog niet.
|
||||
|
||||
we hebben bij een vriend van mij een 8ball als pookknop gemonteerd, in zijn polo. 8ball gejat bij een speelhal in salou (waren toch klootzakken), gat in geboord, pook ingekort, autostyle pookzakkie en de 8ball vast gekit. werkt perfect! zal eens kijken of ik ergens een fototje heb, maar ik denk wel dat je er iets bij voor kan stellen
edit:
Last edited by Matheo : 25-09-2005 at 22:36. |
|
||||
|
||||
Jaren geleden heb ik ooit een snookerbal nr 8 van een tafel gepikt bij een sportkantine Niet nadoen maar netjes kopen dus. Rommelmarkt ofzo.
Met een staande boormachine een gat geboord terwijl de bal gefixeerd stond in een skatewiel . Effe tjekken wat de doorsnede moet zijn. Iets kleiner dan het schroefdraad vd pook. Daarna op de pook geschroefd terwijl je met een griptang de pook tegenhoud. Doordat de bal van een soort hard kunststof is gemaakt tapt hij vanzelf zijn schroefdraad op het hardere metaal van de pook. Anders met 2-componentenlijm fixeren. Succes! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben dus niet de enige |
|
||||
|
||||
Ik kan dus ook eens bij een snookerhal gaan informeren Zullen vast wel wat over hebben.
|
|||
|
|||
je moet ze ook gewoon kunnen kopen,heb er een liggen(ergens)
weet alleen niet meer waar ik hem vandaan heb |
|
||||
|
||||
Ik heb er ook nog 1 liggen, een eightball, uit de states, kant en klaar. Had er meerdere. Ik geloof dat ik ook nog ergens een rode snokkerbal heb liggen, die is enigsinds verkleurd. Ik zal eens voor je kijken. Het is een rode 3 ball, beetje verkleurd.
|
|
|||
|
|||
je kunt beter ff uitboren en dan schroefdraad erin tappen, of gaat dat niet in zo'n ding?
|
|
||||
|
||||
Quote:
we wilde hem eerst uitboren en er een bout inkitten (schroefdraad tappen kan ook natuurlijk) maar aangezien we de pook gingen inkorten had dit weinig nut meer. pook moest worden ingekort ivm een tft schermpie wat onder de radio kwam te hangen.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is mischien wel iets ja. Als je een fotootje kunt schieten, graag.
|
||||
|
||||
www.streetstyleandpower.com verkoopt deze 8 ball kant en klaar. Als je op de site gaat kijken vraag dan de GRATIS folder aan. Sturen ze zo op vanuit de UK!!
|
||||
|
||||
zoek anders op internet naar zaken die snookerattributen verkopen, ballen kan je ook los kopen namelijk..
|
|
||||
|
||||
haha cool, zo'n 8ball heb ik ook, afgelopen jaar netjes op spa gekocht voor 15 euro, leuk prijsje en staat ook wel lache!
|
||||
|
||||
Quote:
Wil je die 8-ball niet missen dan?
|
||||
|
||||
Ik heb hem ook zelf geboord en getapt,vriend van mij werkt bij biljartzaak dus heb die van mij voor nix gekregen ....met een sleutelhanger en een eightball voor aan de spiegel ( eigenlijk voor de pommerands op te ruwen )
|
|
||||
|
||||
kan je gewoon bestellen bij speedfactory!!!
|
||||
|
||||
Quote:
wat duur!! voor 15 euro heb ik 15 ballen! maar klopt dit jaar zelfs 12euro op spa..heb ook een eight bal gekocht voor de spijl..lekker belangrijk, gezien het feit hoe ie er bij staat....maar toch! |
|
||||
|
||||
Quote:
Alleen de zwarte 8 ball. Niet de rode "3 ball". Ben er trouwens dankzij Marcski achter dat het een poolbal is ipv een snookerbal. Ga er eentje bestellen, heel account aangemaakt op zo'n site om een biljartbal te bestellen :biggrin:
|
||||
|
||||
lol, nu je het zegt, was me nog niet eens opgevallen dat we het allemaal over snookerballen hadden ipv poolballen....
|
|
||||
|
||||
Een rode poolbal kan je zo van mij krijgen. Wel zelf draad tappen.