|
||||
|
||||
nieuwe kever club t-shirts in rosmalen
hierbij een beetje promoting van de stand in rosmalen dit weekend voor de gene die dit weekend gaan sla de club stand van KEVER CLUB NEDERLAND niet over. de nieuwe shirts wil je niet missen.
Ik ga niet verklappen hoe ze der uit zien want dan is de verbazing van voor de kraam weg :biggrin: maar ik zeg 1 ding ze zijn vet deze keer. Dus meld maar eens als je er ook 1 aangeschaft hebt en eventueel met foto |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd. Zal eens kijken morgen
|
|
||||
|
||||
en mensen hoe zijn de shirts bevallen? de verkoop ging best goed!
|
|
||||
|
||||
Nu ben ik nieuwsgierig
Niemand een foto??Op de site van de keverclub kan ik niks vinden. |
|
||||
|
||||
nou nu er al verkocht zijn op het kever zomer festijn kan ik weleens een foto maken.. maar eigenlijk had je in rosmalen op de stand moeten kijken he
|
|
||||
|
||||
eindelijk de foto.
ben benieuwd wat jullie ervan vinden. |
|
||||
|
||||
leuk,te bestellen bij de keverclub
zo niet waar en hoe dan?? |
|
||||
|
||||
ze zijn te koop voor 14 euro op kever winterfestijn bij de stand van de KCN. ik heb wel een doos thuis staan maarja als je echt interesse hebt en niet kan w88 dan pm je maar.
|
|
||||
|
||||
nou wouwie... ahum
|
||||
|
||||
lekker enthousiast. ik vind ze mooi geworden en dat voor de keverclub die normaal maar standaard shirts hebben.
|
|
||||
|
||||
ik ben met je eens ze zijn wel erg hip! Maar je zult mij er niet in zien, vind die oud blauwe shirts van KCN met die oude reclame achterop wel ok!
|
||||
|
||||
dan hebben ze voor jou wel moie polo's dan zal ik oko eens een foto van maken. liggen namelijk ook hier thuis. zijn zwarte polo's met zundfolge erop.
|