|
|||
|
|||
t/m 65 : bundbolzen
vanaf 66 : fuseekogels |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus wel... '67-er overgangsmodel
|
|||
|
|||
Quote:
Dacht ik dus ook Mbt de overgangskevers zou dan nog kunnen gelden dat 'sommige' een fuseekogel vooras met 4-gats hebben/hadden... Ik weet iig zeker dat ik ook eens een origineel nederlandse '67'er overgangskever met originele 4-gats vooras heb gezien (jaaaren geleden in de sleutelschuur waar ook de Blommetjes sleutelden, in Berkel & Rodenrijs), bordeaurood, keihard met schuifdak... Sorry dat ik je topic gejat heb Erwin Terug naar je supercoole 58'er ragtop wat mij betreft Last edited by Beetspeed : 10-08-2005 at 14:24. |
|
||||
|
||||
Quote:
de 1200 modellen van '67 hebben 5x205 maar de 1500 modellen (voorzien van schijfremmen) hebben 4x130 Heb zelf menig maal gesleuteld aan '67ers, en ze zijn er idd in beide steken Dat van die as zou goed kunnnen, weet niet precies wanneer dat veranderd is.....zoeken we op !
|
||||
|
||||
nou ja, weltrusten ik weet het ook niet meer
Variant gaat even zoeken.......... GEVONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fuseepennen tot 7/'65 fuseekogels vanaf 7/'65 Als dit niet klopt weet ik het echt niet meer
|
||||
|
||||
Het gaat niet echt hard......vandaar nu pas weer een update!
Maar dat geeft niet! Qua plaatwerk blijft het een hok maar al doende heb ik wel besloten technisch e.e.a. toch maar wat grondiger aan te pakken. Compleet nieuwe remmen, alle delen kaal getold of gestraald en in een fris verflaagje gezet, nieuwe fuseepennen, nieuwe stuurkogelhoesjes, nieuwe wiellagers enz. enz.... Dat kost wat meer tijd (en vooral geld) maar het staat er wel weer fris bij! |
|
||||
|
||||
Quote:
Precies! Vooral de remmen e.d. Dat is het aller belangrijkste :biggrin: |
|
||||
|
||||
He dat gaat de goede kant op...
Hoe waren de veerplaten... :biggrin: Geintje!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Perfect! ENORM bedankt! |
|
||||
|
||||
Quote:
:biggrin:
|
|||
|
|||
he ,erwin mij orginele as zit al tegen me binnenspatborden aan,
hoe kan je dan een versmalde as kwijt of moet je ook wat aan je(binnen) spatborden aanpassen of heb ik niet op zitten letten? :o |
|
||||
|
||||
Quote:
Er zit wel wat ruimte tussen de as en binnenspatborden De versmalde as zit klem tegen de binnenspatborden aan !! En de torens van de versmalde as zijn dunner gemaakt, om de 25mm smallere as kwijt te kunnen
|
||||
|
||||
Quote:
26mm PER kant! Dus 52mm totaal |
|
|||
|
|||
ok,dat verklaart een hoop,thanx
|
|
||||
|
||||
Omdat mijn kevertje pinkers heeft wil
ik de later geplaatste knipperlichten van de schermen af hebben. Links-voor is inmiddels al verwijderd. De gaten heb ik dicht gelast, strakgezet met wat plamuur en met een spuitbusje gespoten. Resultaat na wat poetswerk valt me niet tegen! Blijkbaar is mijn kever motip-zwart! Heb gewoon een busje gepakt wat ik nog had staan |
|
||||
|
||||
WTF.
HELE KEVER DOEN ZOU IK ZEGGEN! hahahahaaa.ziet er profesioneel uit! goed man. volgend jaar best of show!
|
||||
|
||||
Goed bezig kale !!!
had ik niet verwacht toen ik je spuitkunsten zag zaterdagavond Zeker mooi geworden !!
|
|||
|
|||
ziet er goed uit!
nog een vraagje over je as;heb je de stuurstangen ook moeten aanpassen of is dit alleen bij meer dan 5cm? |
|
|||
|
|||
Motip zwart roeleert!
|
||||
|
||||
Nice car!
Is tenslotte ook mijn bouwjaar! :biggrin: (oh en voor de grapjurken onder jullie, geen gezeik van opa e.d. a.u.b.) :biggrin: :biggrin: :biggrin: