![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste vw-liefhebbers,
Ik volg sinds kort een creatieve opleiding in Rotterdam en heb als opdracht gekregen: Maak een verzameling aan, van bijzondere voorwerpen of andere zaken. Het is de bedoeling dat het iets persoonlijks is, dus het moet zeg maar wel iets over mijzelf zeggen, en niet alledaags zijn. Het mooiste is, dat mensen zeggen van: nou is dit alles?Ik zie er niks in! en dat ik ze vervolgens met een presentatie ervan overtuig dat dit wel degelijk een bijzondere verzameling is, en dat ze deze leren waarderen. Snappen jullie het nog? :lol: Aangezien ik erg veel van VW hou, dacht ik dat ik hier wel iets mee kon. Mijn idee is dus; ik leg een verzameling aan van diverse tuningstylen voor een volkswagen golf. T gaat hier dus om digitale afbeeldingen, van bijvoorbeeld een Golf 2 in oldskool/retro look, een golf 1 in duitse look, etc. Ik weet zeker dat de mensen versteld zullen staan van de mogelijkheden en variatie in styling, en vooral de onderdelen die gebruikt zijn, waar dus soms een heel verhaal achter kan zitten. Mijn vraag aan jullie is: Hebben jullie mischien een afbeelding van een style die ik nog niet ken, en kan je die ook benoemen? wat ik al heb: Retro/oldskool , Duits, Rat. niet erg veel dus... Alvast heel erg bedankt Arjan |
|
||||
|
||||
![]() cleaned....
|
||||
|
||||
![]() Frankrijk en Spanje houden er ook een eigen stijl op na.
|
||||
|
||||
![]() boyracer... [ stijl van roy koenen zijn golf 1 16v g60]
resto...helemaal standaard maar gerestaureerd...
|
||||
|
||||
![]() http://www.volksforum.com/forum/sho...t=welke+stijlen
lees maar ff door
|
||||
|
||||
![]() boyracer is me niet helemaal duidelijk, post eens een foto
![]()
|
||||
|
||||
![]() nog een paar bekende ratjes uit de oude gallery, weet niet of je er iets mee kunt:
|
|||
|
|||
![]() bedankt guys, ik denk alleen dat ik de naam van de verzameling ga veranderen in styling voor volkswagens t/m 1990 ofzo
|
|
||||
|
||||
![]() ik zou zeggen wees creatief...... :biggrin:
engelse stijl mis ik nog, tenminste ik vindt de engelsen altijd wel een eigen stijl hebben. big rims and big power....
|
||||
|
||||
![]() Laten we de Sleepers niet vergeten
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das boy racer... ![]()
|
||||
|
||||
![]() He, dan moet je die presentatie/verzameling natuurlijk wel ff hier op het forum zetten als ie klaar is he... is wel zo leuk...
![]()