|
||||
|
||||
nou.............zit niet perse in een dip............de stallingsruimte is plots verkocht..........dus de GTI moet er zeer snel uit............helaas ja,en er zit geen APK op............dus buiten zetten is ook geen optie.........(en APK klaar is die nog niet....)
|
|
||||
|
||||
naja als je er nu zo al over denkt dan moet je hem wegdoen.
normaal gesproken zijn tegenslagen er juist om overwonnen te worden..na regen komt zonneschijn |
|
||||
|
||||
chris hoe gek ben jij nou weer is joh om hem te verkopen...
ik denk dat wij nog wel een stallingsplekkie overhebben om hem te stallen...
|
||||
|
||||
@ Chris: Bedenk je nou eerst nog eens 27 keer voordat je die supergave GTI in de bingo gooit !!!!!!!!!!!!!!!!! Je gaat hier spijt van krijgen kerel !!!!
Kom zondag eerst maar even naar Assen, dan kun je het gevoel weer een beetje opdoen !!!!!!! EDIT: Voor ± 8000 euro kun je wel 2 garage's laten zetten waar de GTI in kan.........en een tuin hiervoor is toch gauw gevonden ???????????? Grtz................... LRR
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by Little Red Rooster : 08-09-2005 at 22:07. |
|
||||
|
||||
man da's nou echt jammer!! zo'n superproject en je hebt er niet eens echt van genoten!
boven 8000,- euro in ieder geval... :o |
|
|||
|
|||
Chris, weet je nog hoeveel spijt je kreeg toen je oranje Golf1 G60 verkocht was ?
en wat te denken van je spijlbus ... "huh, spijlbus ... wastat ook alweer ??" |
|
||||
|
||||
dat bedoel ik chris wat krukab zegt...
bel me effe dan kunnen we misschien wat regelen met stalling...
|
||||
|
||||
met "wattan''... hoe het komt dat je weer vrijgezellig bent... doe maar ff via PM.
|
||||
|
||||
Chris, ruilen tegen een Golf 2 Edition One 16V ITB ?
Wil jeroen hem niet overnemen dan ? koop ik mijn rode beestje weer terug van hem
|
||||
|
||||
Zet m gewoon in de schuur (owjah... geen ruimte)
Maar gewoon lekker houden! Je vrouwtje is al weg, dus dat scheelt je toch ook een bom duiten EDIT: Voordat ik je loop te kwetsen, het is niet zo bedoeld |
|
||||
|
||||
doe niet weg man.
Super zonde, kijk is naar al je tijd en geld en energie wat je dr in gestoken hebt. als je hem weg doe krijg je zeker weten spijt, bekijk alles is op je gemak man. Ik vind het zeer zonde, is een SUPER strakke wagen
|
||||
|
||||
zelfde als je wielen, heb je 9 jaar op zitten broeden.
nu is je kip bijna klaar ga hem dan niet slachten.
|
|||
|
|||
Ik zou hem niet weg doen. Je haalt hem net uit de stalling, dus je hebt er nog niet eens echt mee gereden sinds je hem klaar gemaakt hebt. Denk gewoon dat je er spijt van krijgt. Denk dat het altijd aan je blijft knagen.
|
||||
|
||||
chris mag ik je vragen waarom er geen apk op je golf1 zit
|
|
||||
|
||||
tuurlijk mag je dat vragen.........
Geen APK........... de remmen werken nog niet zoals het moet........en sommige dingen zoals ruitenwissers ed moeten nog werkend gemaakt worden. auto is voor 95 % af zegmaar....... |
|
|||
|
|||
Quote:
je moet doen wat je zelf het beste vind. en voor echte auto,s zijn ook echte liefhebbers te vinden. kan ff duren. maar hij of zij is er.. |
|
||||
|
||||
hahah bij mij is precies het zelfde ik heb een 1800 16v in gebouwd moet ook allemaal van die kleine dingen aan gebeuren
|
|
|||
|
|||
Chris, IK heb laatst hetzelfde gehad om me type 1 Pirelli en de golf 2 G60 weg te doen en dan een rallye ervoor terug te halen.
IK heb dat eerst maar uit me hoofd gezet om dat ik toch spijt ga krijgen. Maar jij gaat het adoptiebroertje van mijn type 1 toch niet wegdoen????? Denk er eens goed over na kerel Heb ik ook meerdere malen gedaan. Gr Domi |
|
||||
|
||||
Eej Chris heeft Johan (VWJopie) jouw nog gebeld ivm mogelijke oplossing van je remmerij-probleem?!
Groetjes Robert P.s. Super zonde om hem weg te doen! Mooiste 1 van het land! Edit: Wielen verkopen? Call me
|
||||
|
||||
Ik denk dak ff naar de bank ren om wat euro's te lenen. Echt een droomauto heb je daar neergezet.