Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Ideeen en opmerkingen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 15-08-2005, 20:54
Dukard's Avatar
Dukard Dukard is offline
Forum Newbee

Toch even het vermelden waard dat de prijs informatie die op de site gegeven wordt niet overeen komt met de werkelijke prijzen !!

Ik heb voor mijn regio ook de prijzen opgevraagd, maar bij minstens 40% van de opgegeven prijzen zit een verschil van minstens 1,5 Euro cent duurder dan waar de benzine bij de pomp voor wordt verkocht ......

"Leuk initiatief" dus zo'n webpage .... maar wat heb je er aan op deze manier ....
Heb je het plan om te tanken bij de "goedkoopste" en onderweg naar huis zie je nog een betere prijs.

Reply With Quote
Old 11-09-2005, 14:52
indoe's Avatar
indoe indoe is offline
Forum regular

Quote:
Originally Posted by Big_Mac_Mark
Hier kost de benzine ongeveer (zonder op de site te kijken...) 1,22-1,28, maar was vorige week in liechtenstein, kost een litertje super gewoon 1,03! Idioterie!

man 1,28 dat waren nog eens tijden
Reply With Quote
Old 15-09-2005, 19:27
golf racer golf racer is offline
Forum Regular

Send a message via MSN to golf racer

ik werk bij een witte pomp en onze benzine is gewoon vers van de totall en vers gehaald in pernis waar overigens de meeste nl benzine /diesel vandaan komt
reden lagere prijs : geen shop kosten en geen dure pomp maar gewoon langs de weg onder een woon huis in den haag scheelt 6 euro cent per liter met de totall ADVIERPRIJS en juh word nog bediend ook door mij of een collega dus gewoon blijven zitten en weer rijden

Posting Rules