|
||||
|
||||
Ze hadden het de hele dag over die voicemail
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Tsjah en ik had dus net paar dagen voor die voicemail geactiveerd werd gesolliciteerd bij best veel bedrijven.... Nu was het gelukkig weekend, maar als ik er nie achter was gekomen en had nie op kunnen nemen dan was dat vet minders geweest Wat hadden die bedrijven wel nie moeten denken :shock: :? :shock: |
|
||||
|
||||
Quote:
Ga me nou niet vertellen dat jij niet weet hoe mannen zijn!! :twisted: 8)
|
||||
|
||||
Quote:
:oops: :oops: Wij bellen, had sms van je gehad dat je ziek op bed lag, krijg ik die vage voicemail, oh oh, nog een keer bellen, vast niet goed gehoord. Telefoon ging de hele tafel rond :? om er zeker van te zijn .Tsss, gaat dus net goed :? Beterschap!!!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
je bent er gelukkig op tijd achtergekomen en voor de rest moet je de lol er maar gewoon van inzien. Je er aan ergeren wordt het echt niet anders van meid, kop op
|
|||
|
|||
Ghehehe
Tsjah begin de lol er ietsje pietsje (heeeeel klein beetje maar hoor) van in te zien, maar ben echt vreselijk geschrokken!! Gewoon omdat ik niet snap hoe dat heeft gekund Ben nu gewoon bang dat ie elk moment weeeeer anders kan zijn :? en daar hou ik nie zo van |
|
||||
|
||||
Voicemail uitschakelen das je enige optie. Ben benieuwd via welke site ze dat hebben gedaan :twisted:
|
||||
|
||||
Ik was ook stomverbaasd toen ik je zaterdagavond belde ..
Maar ik heb zelf maar een optie uitgekozen die ik hier niet zal herhalen Jungle Jane Ook erg raar dat het zomaar vernaderd kan worden . Zoals Wax zegt : kan bijna niet anders dan via je eigen telefoon . p.s. nog steeds geen reply op mijn mail en voicemailboodschap ? |
|
||||
|
||||
Je hebt ook een pestlijn........daar kun je hele vervelende geintjes mee uithalen. Inbreken op een mobiel schijnt ook niet zo heel moeilijk te zijn.
Ik zou ook behoorlijk pissed zijn Ans