|
||||
|
||||
reclame
dit kwam ik tegen op het internet.
wat valt je op aan deze reclame. klik hierzo voor het filmpje gr. michiel
|
||||
|
||||
op het eind stuk rijd er een T2 op de achtergrond zo te zien...
|
||||
|
||||
nee nee
het is een T1tje het heeft kleine raampjes
|
||||
|
||||
Lastig te zien....
|
|||
|
|||
als ik goed kijk, zie ik inderdaad een T1, de T2 heeft luchthappers van achteren en die zie ik niet of niet goed.
[Update] nee het is toch een T2, heb het filmpje stil gezet, kon er helaas geen screendump van maken, maar de luchthappers zijn zichtbaar.... of .... is het en T3??? [/update] Last edited by Rico : 26-08-2005 at 14:20. |
|
||||
|
||||
dit is geen geen spijl, goed kijken dat raampje is inderdaad klein, maar kijk naar de dog legs en de lucht inlaat op de bovenhoeken aan de achterzijde (zet afspeel snelheid op langzaam )
|
|
||||
|
||||
hahaha het is idd lastig te zien....maar een ding is zeker het is een volkswagen... :biggrin: :biggrin:
gr. michiel
|
||||
|
||||
dat wilde ik er net neerzetten
grtzz Martin |
|
||||
|
||||
het is idd heel duidelijk een T2tje...... :biggrin: :biggrin:
|
||||
|
||||
haha jah dat is ook zo jah....ik vind het leuk om allemaal dingen te zoeken waar busjes in voor komen.....en die dan niet door volkswagen zelf er zijn neer gezet als reclame....maar dat mensen er hebben voor gekozen om die te gebruiken.
of die er dan perongeluk op zijn komen te staan, bijvoorbeeld bij een ansichtkaart ofzo of op TV.... Gr. michiel
|
||||
|
||||
Beste brave borsten; als dit zo duidelijk een T2 is, wat doet de brandstofherbevooraadingsopening ofwel tankdop dan achter zijn voorwiel?
De heren kenners zien toch wel dat dit een T3 is, waarvan later een dubbele cabine is gemaakt door de plaatselijke autoboer, vandaar de kleine zijruit in de schuifdeur. Kijken lost meer vragen op dan schreeuwen ooit kan beantwoorden Greetz Ron
|
|||
|
|||
een t3 is toch niet zo rond... ik blijf bij een t2
|
|
||||
|
||||
ik ook
|
|
||||
|
||||
T2 zonder twijfel!
Koen |
|
||||
|
||||
Kijk dan ook eens naar de ribbel bij de handgrepen!!!!!!!!!!!!
Bij een T2 zitten die onder de bobbel, bij een T3 liggen ze in het profiel! Ik zou bijna denken dat ik in Banana-split zat De grote zwarte plastic luchtinlaten achterin zijn van na 1982. Dus het is ook nog eens een waterkoker.
Veni vidi velcro..... Ik kwam, zag, en bleef hangen Last edited by stufenheckfahrer : 05-09-2005 at 16:49. |
|
||||
|
||||
:biggrin: Hé, één ding is zeker. Die vent op het zebrapad kan ons niet helpen. :biggrin:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Whoehaha Die vent zit samen met z'n medepatiënten uit het ooglijdersgasthuis hier te posten dat het een T2 is! Met z'n allen met brailletoetsenbordjes, lekker de boel opnaaien Da's pas humor! :biggrin: Greetz Ron
|
||||
|
||||
Tuurlijk is dit een T2
|