|
||||
|
||||
Mooi item...en net als wat de cowboy zegt...geld kloperij van volkswagen.
|
|
||||
|
||||
bedankt jongens,
ben nu op zoek naar software om het filmpje te kunnen 'saven', tot nu toe is het nog niet gelukt! Als iemand ideeën heeft zijn die welkom Koen |
|
||||
|
||||
Quote:
Filmpje lijkt "maandag_2230_volkswagenbusjes.avi" te heten. Veder ben ik nog niet gekomen... |
|
|||
|
|||
Quote:
Koen, weet dat het heel lastig is om dit soort filmpjes te kunnen opslaan. maar er moet een manier zijn (maar die weet ik niet) Als het gelukt is, hoor ik het graag. je kan natuurllijk ook gewoon RTL vragen of je hem als avi oid op een cdtje van ze mag hebben. Ik heb een friend, die is edditor, ook bij RTL, die zou ik eens kunnen vragen of hij er makkelijk aan kan komen. Groet |
|
||||
|
||||
super filmpje!
|
|
||||
|
||||
thx for the compliments :biggrin:
Rico, als dat zou lukken zou het toppie zijn ! Koen |
|
||||
|
||||
Quote:
Koen en ook Rico ik zal het maar even uitleggen hoe het moet scheelt jullie wat werk. je kopieert de link: http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,progid=editienl)/system/media/wvx/actueel/editienl/miMedia/2005/week33/maandag_2230_volkswagenbusjes.avi_plain.xml/wm364.wvx dan ga je naar google en plakt die daar in het zoek scherm. dan krijg je de link in het blauw te zien. dan rechter muisknopklik op de link. dan kies je koppeling opslaan. dan sla je hem bijvoorbeeld op je desktop op en voila hij staat op je pc als het niet lukt stuur me een mailtje en dan mail ik het filmpje wel naar jullie groet Chris |
|
|||
|
|||
Quote:
Sorry, geen informatie beschikbaar voor de URL www.rtl.nl/(channel=rtl4,progid=editienl)/system/media/wvx/actueel/editienl/miMedia/2005/week33/maandag_2230_volkswagenbusjes.avi_plain.xml/wm364.wvx maar daar onder staat: Als de URL geldig is, kunt u die webpagina proberen op te roepen door op volgende koppeling te klikken: dus daar rcheter muisknop, opslaan als, je krijgt dan een 1kb bestandje wat aangeeft waar je het filmpje op internet kan vinden. dus...... stuur mij dan filmpje Last edited by Rico : 01-09-2005 at 18:21. |
|
||||
|
||||
Ik dacht al zoiets....
misschien uploaden naar megaupload en link plaatsen hier ? Koen |