|
||||
|
||||
laswerk aan een golf 1 GLD 1979
Heeft ff geduurd......
maar zie hier: www.bcty01.mypicgallery.com istie een beetje netjes wil dat ding niet meer starten maar goed had ik maar niet...... :biggrin: in ieder geval weer werk aan de winkel. |
|
||||
|
||||
Wow die was echt rot...maar het resultaat zal daarom des te bevredigender zijn..
super!! offtopic: waarom stond ie bij de rdw? |
|
||||
|
||||
Quote:
De vorige eigenaar had (aldus het rdw) de auto vermoedelijk al afgemeld voor de sloop (gek hè ) en gezegd hem in eigen beheer te slopen. rdw heeft nooit achter de kentekenbewijzen aan gezeten, dus die kreeg ik erbij toen ik de auto kocht. overschrijven kon niet, want de auto bestond officieel niet meer omdat de auto niet meer in de database van het rdw voorkwam, moestie weer een toelatingskeuring (en gelijk apk) ondergaan om de weg op te mogen. daar is de auto uiteindelijk ook in april overgeschreven. |
|
||||
|
||||
Good Job !!!!!!!!!!!!!! Mijn situatie is ietsje minder erg, maar als ik hem straks zo klaar heb, dan doe ik het ervoor !!!!
Grtz................ LRR
|
||||
|
||||
sodemieters
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
mooi man! das het echt werk. Weer een echt Golfje gered van de sloophamer!!!! 8)
|
|
||||
|
||||
Is dit toevallig rdw keuring station in Roosendaal?
|
||||
|
||||
is de dieselpomp wel deugdelijk ontlucht?
btw bedankt voor de schema's |
|
||||
|
||||
sow hier was heel wat werk aan, leuk dat je een golfje gered hebt van de dood
|
||||
|
||||
Quote:
Eh, nee, Waddinxveen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij wel. Ik had er een rit mee gereden, binnen gezet, en een dag of wat later start de motor niet. Gloeicircuit heb ik niks aan kunne ontdekken: gloeibougies ok, nagloeien etc. Volgens mij krijgt de motor geen brandstof (of te weinig). Kan dus 3 dingen zijn: ergens verstopping in de leiding vanaf de tank (jahe er zit genoeg sap in ), brandstofklep opent niet of dieselpomp kapot. Dat laatste hoop ik niet ! :frown: Maar omdat de boel hier verbouwd wordt, heb ik niet zoveel tijd om te zoeken. Succes met je schema ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Tsja, kon het niet over me hart verkrijgen, om hem, nadat geconstateerd was, dattie toch echt wel heel erg rot was, om-em af laten voeren Twee jaar later was het wrak weer een beetje auto |