|
|||
|
|||
De Spijlbus heeft een halfbroer
Kwam in een boek over de geschiedenis van Volkswagen in Nederland van Jan de Lange een bastaard tegen. Deze kleine vrachtwagen is voorzien van een vw-motor.
|
|
||||
|
||||
Hmm, vindt ik de T1 toch iets beter opgedroogd :p
|
|||
|
|||
Dit is idd uit het vroege begin toen de Spijltjes nog 1200cc motoren hadden met 25PK.Deze motor is idd ook gebruikt voor de Tempo Matador.
Anti.Aircooled.Ratlook.Sociéty. Last edited by A.A.R.S. : 29-08-2005 at 23:11. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kleinigheidje: Dat was geen 1200 maar een 1131cc motor met 25pk... Dus eerder een 1100 dan een 1200 motor... |
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad, al hoewel er wel altijd over een 1200 werd en word gesproken. Het feit blijft dat een Matador een apart ding is met een VW motor onder de voorbank en dan ook nog achterste voren gemonteerd. Ik hoop er ooit 1 te vinden......... Mijn Opa bezorgde vroeger melk met een drie wieler Tempo.
|
|||
|
|||
Aah dat is leuk voor me kleine,maar ik neem hier geen genoegen meer mee..
|
||||
|
||||
Heb ze al eens i.r.l. mogen bewonderen... erg geinig spul!!
**edit, zit ik ff goed de pics te vergelijken... maar hier zit wel een spijltje tussen, is dit weer een ander type?!?** Nou ja het is OOK erg leuk spul iig!
|
|||
|
|||
De foto die ik geplaatst heb betreft een aangepaste versie welke gedaan is door Hebmüller.
|