|
||||
|
||||
Zo'n ding valt toch gelijk door de mand als je hem intikt op de site van het RDW? Of zie ik dan iets over het hoofd?
Ik ben toch al nooit zo dol op advertenties waarop het kenteken afgeplakt is, denk altijd dat er wat te verbergen valt.....
|
||||
|
||||
klinkt meer als een 77 chassisnr in een nieuwere auto dus
|
||||
|
||||
Omgekat dus.......
Daar ben ik kennelijk veel te eerlijk voor, dat ik er niet eens rekening mee hou dat dat ook gebeurt. Goed om de verschillen tussen de verschillende bouwjaren te weten, dus!
|
||||
|
||||
geen foto`s van die auto???
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd na. En wil dan ook wel eens weten wie die auto aanbied als een '77
|
||||
|
||||
Ik heb zo'n idee dat het over deze gaat?
Marktplaats
|
||||
|
||||
die heeft ook op een forum gestaan
|
|
||||
|
||||
Dat omkatten met type 1's gebeurd vaker als je denkt...............ik weet (en zeg echt niet welke ......) er van genoeg die dat hebben gedaan.............diesels die ineens GTI zijn........import hokken die ineens org. NL kenteken hebben .............zelfs een keer bij een Golf 2 wezen kijken.................met een Golf 1 chassisnummer.................kennis van me heeft op 1 en dezelfde 79-er diesel 3 verschillende kentekens gehad..................en dat ding rijd nu rond als 83er GTI.........auto is nu al jaren niet meer van hem....................en ik weet zeker dat bijna heel de "scene" de auto kent... :biggrin:
Als je op meetings loopt en goed kijkt..............zie je het vaker dan je zal verwachten.......... En waarom niet...............waarom een doorgerotte 76er gaan verlassen enz.........als je ook een harde body kan omkatten.................is veel minder las werk........ . Maar nee.............mijn Golf 1 GTI G60 uit 1984.............heeft het org. kenteken hoor.........blij toe :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
Was hier toen ook al niet de discussie of t wel een 77er was? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja dus |
|
||||
|
||||
Hij is er weer, kennelijk niet verkocht op Marktplaats, deze keer op Speurders... :frown:
|
||||
|
||||
Quote:
Stond aangeboden als sedan... En ik maar zoeken naar die kont |
|
|||
|
|||
Goh, omgebouwd naar grote achterlichten...
Zeker heel netjes gedaan, zie je vast helemaal niks van.
|
||||
|
||||
waar staat dat chassis nummer dan?
op de opvangbak of op de veerpoot?? dat omkatten kan nog wel eens interessant zijn als je bij een latere golf de opvangbak eruit wil slijpen |
|
||||
|
||||
km stand is wel reeel. 100.000km per auto
|
|
||||
|
||||
Quote:
hehehe!! :biggrin: 2 voor de prijs van 1? of is het 1 voor de prijs van 2? |
|
||||
|
||||
de een heeft een polo fox...de ander wil een golf cat...
|
||||
|
||||
De auto is naderhand omgebouwd naar grote achterlichten.
*zucht* |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja? Weet je er meer van?