|
|||
|
|||
nederlandse vr6 1994 veel extra,s
zeer nette en echte auto
Last edited by caddygolow : 25-08-2005 at 17:37. |
|
||||
|
||||
heb je advertentie eens rustig zitten lezen en kan maar 1 ding opmaken uit je advertentie..dat alleen jouw vr6 goed is en een ander niet.
ik ken een hoop vr6'en van onze club die ook uit duitsland komen en toch echt zeer nette auto's zijn. want je zegt wel zit een dis blok in dus heb je geen zorgen met spanners enz..daar heb je et toch echt mis. alle vr6'en moeten op hun tijd alles vervangen.zo ok de ketting,en zoals ik lees is die van jouw nog niet gedaan |
|
||||
|
||||
oja en over et wel of niet dusty mauve hebben..geef jij es aan dan welke je hebt hiervan en geef es je kleurnummer?
want er is geen andere paarse kleur dan de dusty mauve http://www.doppel-wobber.de/farbe3.html#1994 |
|
||||
|
||||
Vraagje: Waarom verkoopt deze persoon z'n VR6 ? Ben ik altijd wel benieuwd naar !!!
Grtz................ LRR
|
||||
|
||||
Quote:
Vw spuit de auto ook wel eens in een andere kleur op wens van de klant. "Dusty Mauve" is trouwens duits voor verfresten heb ik wel eens ergens op een meeting gehoord. Wij hebben bij MIVW ook een paarse Golf 3 van "93. Is geen dusty mauve maar wel de originele kleur!!! Zelfde kleur als een F&I.
|
||||
|
||||
ja oke in de begin jaren kon je nog een lak kiezen van een bouwjaar of 2 terug,dus idd als die van de F&I je aanspreekt kon je em nog in die kleur laten afleveren.
het zou kunnen dat hij een hele andere kleur heeft dan de lijst aangeeft,daarom vroeg ik ook om de kleurcode. |
|
||||
|
||||
en wat dat verf resten betreft zou best kunnen,dat heb ik nooit gehoord nog.et geeft in de zon wel es wat andere kleuren idd
|
|
||||
|
||||
Het is niet de auto van Caddygolow zelf maar van een collega van hem als ik het zo zie
|
||||
|
||||
Quote:
dusty -> stoffig mau·ve (bn.) 1 zacht paars => malve |
|
|||
|
|||
Quote:
klopt heb hem van hem gekocht. en heb hem al weer verkocht was echt een hele echte auto en had ook ketting revisie gehad. de nieuwe eigenaar was na lang zoeken zeer blij met de aankoop. |
|
|||
|
|||
Quote:
de auto is al verkocht dus kan de kleur code niet meer nakijken voor je. maar was absoluut geen dusty-move. |
|
||||
|
||||
oke.
|