|
|||
|
|||
Aanschaf Corrado G60 Karmann
Via een particulier kan ik een Corrado G60 Karmann kopen. Er is wel een maar bij... motorschade van de G-lader en/of de krukaslager. Heeft iemand ervaring met het repareren van een G-lader of is dit onbegonnen werk? Welke kosten kan ik verwachten? Het is verder een nette auto van 1989 met 154000km met gereviseerde versnellingsbak. Hier is een foto:
Vriendelijke groet, Kees |
|
||||
|
||||
Hmmm, gaat je dnek ik wel een paar centen kosten om dat te repareren.
Ik wil je niet ontmoedigen maar dat Karmann, heeft verder geen toegevoegde waarde, dat is alleen de ontwerper van de corrado. Dus heeft geen betrekking op extra opties of wat dan ook. Als je echt een corrado wilt zou ik gewoon even verder zoeken naar 1tje die nog in goede staat is en die nog rijdt. Suc6
|
||||
|
||||
Misschien issie bekend bij iemand van het corrado forum.
Probeer het daar eens.... zeker weten dat er wel iemand is die je kan helpen! http://www.corrado-forum.nl
|
|||
|
|||
indicatie is ongeveer:
-g lader 500 euro -onderblok 250 euro -kopset incl koppakking e.d 150 euro -kopvlakken 30 euro Vaste prijs van de auto is EUR 850,= Is dit het overwegen waard? |
|
|||
|
|||
G-lader repareren/reviseren is wel wat duurder dacht ik.
|
|||
|
|||
een goed gereviseerde glader zit inderdaad rond de 700euros
een nieuwe.... 3000 |
|
|||
|
|||
Zo valt het nog mee, maar ik weet niet wat er verder nog uit tevoorschijn komt... Het lijkt me beter om er maar vanaf te zien.
|
|
||||
|
||||
Lijkt me inderdaad verstandig, zoek gewoon nog ff verder, hij ziet er netjes uit, maar hoe is ermee omgegaan?
|
|||
|
|||
weet nog een mooie voor je. 8)
Tornado rood, nov 1990 , rijdt goed. Mail voor meer info bluewolf@wanadoo.nl foto`s : http://members.lycos.nl/stuurjemeisjemaar/ Jeroen |