|
||||
|
||||
Errug gaaf filmpie Oskar....
Je auto ook nog steeds trouwens |
|
|||
|
|||
ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal zo erg dat ik niet kon !!!!
volgend jaar zeker en met kever. had eerst gen deadline voor mijn project,nu moet hij volgende zomer af zijn! |
|
|||
|
|||
t,was geweldig.! maar volgende keer toch liever op het terrein zelf. ik stond nu wel op een goed voorziene camping op 7km afstand met vrienden, maar dan is het toch minder"easy". t, was toppie. allemaal jo,os,mau,sven,leon,vannes,nik,pep,enz...) gegroet. :biggrin: :biggrin:
|
|
||||
|
||||
I'm in LOVE
Kever is toch weg en als de kids ietsje groter zijn en pappa wat meer tijd heeft
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt echt een dikke kever denk dat het volgend jaar een dikke villa ergens in de buurt word, heb hele goeie verhalen gehoord van vrienden die in de buurt een villa hadden gehuurd voor 15 pers. Spreek je later !!
|
||||
|
||||
NICE ONE !!!
Thnx
|
||||
|
||||
Quote:
Is dit nu een echt hok? Jens
|
||||
|
||||
Quote:
Credits komen geheel toe aan mijn bijrijder... Bram(mutjuh) Ik was te druk bezig met planken.. (vandaar dat de foto ook niet geheel scherp is helaas.. :p ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Jij ook al? Deze BLIJFT ook echt geweldig!
|
|||
|
|||
Quote:
villllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,,,,!!!!!!! ook goed plan. maar wel een met een grote oprijlaan!!!!! |
|
|||
|
|||
Quote:
zelfde stijl, maar met een iets ander kleurtje |
|
||||
|
||||
Quote:
Blijf nou eens van die thinner af joh! |
|
||||
|
||||
jah supper he
jammer dat het al voorbij is
|
||||
|
||||
Quote:
Hier nog een auto die er erg veel op lijkt. Deze heeft niet van die luchtroosters achter de achterraam en had achter ook een super dikke U-bocht voor de uitlaat zitten. Echt bruut!!! http://www.keversite.nl/fotoalbum/f...82005225447.jpg http://www.keversite.nl/fotoalbum/f...82005225444.jpg @Kruk: Ik vind die oranje zelf niet zo mooi omdat ie ook achter op z'n gat ligt. Die schuine wielen geven em zo'n doorgezakte look. Ik hou zelf meer van de Old-School Cal-Look setup zoals die witte... |
|
||||
|
||||
@Kruk: Ik vind die oranje zelf niet zo mooi omdat ie ook achter op z'n gat ligt. Die schuine wielen geven em zo'n doorgezakte look. Ik hou zelf meer van de Old-School Cal-Look setup zoals die witte...[/QUOTE]
da's juist vet als die wielen van een kever zo negatief staan echt super
|
||||
|
||||
Die van jou stond anders ook aardig hoog Prethebber...
Gaat die ook nog omlaag of blijft ie voorlopig nog zo? |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt zeker, hij moet nog omlaag maareerst wat verkopen (keverspul) en dan drop spindels eronder en by the way, ik rij er dus dagelijks mee
|
||||
|
||||
Zoals belooft nog enkele big size foto's in DEZE TOPIC - Foto's SPA BUG SHOW op 20-21 augustus
Thx for the pictures Mr.SEALS |