|
View Poll Results: Wat vinden jullie? | |||
Typisch gevalletje van “Goed bezug Gozâh” | 13 | 30.23% | |
Die Cup 2’s konden al niet, maar dit slaat helemaal nergens op. | 8 | 18.60% | |
Ik ben een purist en mijn bloed bereikt bijna het kookpunt. | 4 | 9.30% | |
Joh, doe lekker wat jezelf wil. | 18 | 41.86% | |
Voters: 43. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
in 1 woord; jakkie
absoluut niet mijn smaak maar t'is jou auto dus doe je ding
|
||||
|
||||
Goed plan Luuk 10 J staat vet.
Misschien een idee om een spatbord van een kevuh te gebruiken |
|
||||
|
||||
Quote:
*Ziet de Nissan Micra omgebouwd tot lieveheersbeestje van 'de grote beurt' voor zich
|
|||
|
|||
neeej niet doen joh!!! krijg je veel spijt van, weet ik zeker!!
10j is leuk, maar dan idd de achteras inkorten of hoe dat ook in z'n werk gaat!! |
|
|||
|
|||
Quote:
Dit is de bus waar ze (de 9x16 et70 993 Cup) uiteindelijk onder is gegaan. Moet er niet aan denken dat ze de mooie vlakke lijnen van een zijscherm hadden aangetast met een "uitbouw" "Mc Gyver zegt;scheelt weer aandrijfasbussen draaien, alstie hem naar binnen uitbouwt" :biggrin: |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
WAT EEN GEILE FOTO! sjesus wat ziet die spijl er zo ubercool uit zeg... |
|
||||
|
||||
Er zijn maar weinig spijltjes die er niet gaaf uit zien, maar elk op z'n eigen manier
Deze is ook uber geil alleen het "iron cross" vindt ik helemaal niks!
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Waarom denk je anders dat ik zo goed weet dat een 9J precies past ?? precies ... kheb zo'n zelfde setje liggen ... nu alleen nog ff GROEN laten poedercoaten :p Last edited by krukab : 24-08-2005 at 14:26. |
|
|||
|
|||
Ik vind het heeeel lelijk en zou het heel zonde vinden!!!
(Alsof mijn mening jou ook maar een beetje interesseert ) |
|
||||
|
||||
sorry luuk... ik vind het zonde van de spijl
|
|
|||
|
|||
goed plan,nog ff gordijntjes erin en een trekhaak,kan je er zo mee naar marokko :frown: .
en je bent zo goed bezig...............zonde!!!!! |
|
||||
|
||||
Het lijkt mij but-ugly!
Quote:
Dit vind ik nu niet echt voor alles toepasbaar... Iets apart mag idd waardering hebben... Maar er zijn ook dingen die de meute GELUKKIG niet doet omdat het gewoon een vernaggeling van het voorwerp in kwestie is... Zelfde als een grasmaaiersysteem onder een bus gaan plaatsen... Moet dat waardering hebben omdat een ander het niet doet? Ik vind dit idee vrij vergelijkbaar... 10J plaatsgeven heeft ook helemaal geen nut... tenzij je er de rode zee mee wil bevaren.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
Quote:
Oef das idd wel mooi jah!
|
|||
|
|||
Quote:
en bedankt hé ... daar gaat mun nachtrust !! Gelukkig komt deze foto van de bus der bussen af !! iedereen die nu nog beweert dat een 4,5x15 steely met 175/55x15 vet staat moet nu toch echt z'n oogkleppen afdoen Last edited by krukab : 24-08-2005 at 20:26. |
|
||||
|
||||
dikke velgjes op een crewcab:
Niks voor mij. Ik ben meer van de klassieke EMPI sprintstar steelies of de Enkei's.... Last edited by vwfreaks.nl : 24-08-2005 at 20:47. |
|
||||
|
||||
ik zeg niet doen..de strakke rechte lijn [ lees unieke simpele lijnen]van de bus maakt hem in mijn ogen juist mooi... door middel van een verbreder komt er een soort extra "lijn "in de zijkant..snap je wat ik bedoel.. een soort lijn die er niet hoort... 10j is super, maar tegen welke prijs...
als er een mogelijkheid bestaat van inkorten van de achteras zou ik voor die oplossing gaan.. denk er nog maar een nachtje over...ik kraak niets af..en snap je bedoeling wel...
|
|||
|
|||
deze achtervelgen zijn er in 8,5J (past dan ook onder een kefâh) en 9J. 8,5J past dan zelfs zonder achterasversmalling. Last edited by krukab : 24-08-2005 at 20:55. |
|
||||
|
||||
Oldskool zoals ie is moet ie eigenlijk blijven, niet te veel prutsen met dit soort dingen. Het komt de strakke lijn van de bus dan niet ten goede, maar als je het doet veel succes ermee
|
||||
|
||||
Wat voor maat rubber heb je er eigenlijk voor? dat word niet leuk als je nieuwe bandjes moet hebben... (daar kunnen jullie mij trouwens voor pm'en, bandjes en velgjes...maat van mij heeft een velgentoko )
|