|
||||
|
||||
en nu gelijk in beeld
imghttp://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=5499&stc=1/img |
|
||||
|
||||
moeilijker dan in dacht.
Gelukt? |
|
||||
|
||||
YESS gelukt. hier dan nog een aantal pics
|
|
||||
|
||||
T*ring wat eengeweldige foto's erwin!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
that is sooo last year.. 2 jaar geleden eigenlijk |
|
||||
|
||||
he sabien,
die nieuwe velgen staan trouwens zeer goed onder je auto, ziet er gelijk een heel stuk anders uit. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij is zo anders dat ik hem niet eens herkende,ik heb er nog bij gestaan en gedacht van wie is die nu???HAHA ziet er zeker stoer uit. Ik ga maar eens serieus denken over iets aircooled,mmmmmmmm............. De sfeer op zo'n meeting is 10x beter dan op een WC meeting. En ik krijg op zo'n meeting ook geen uitslag van polyester alergie |
|
||||
|
||||
paar van mijn fotokes ...
Überrat !!! Levende kippen in kooitje opt dak en kuikentjes int interieur !!!! moet DRINGEND eens beginnen aan mijn pritsche, as ik dit allemaal zie de sfeer op zo'n aircooled meeting is zoveel beter als eender waar anders !!!!! |
|
||||
|
||||
Inderdaad, de sfeer is heel goed op deze meeting. Alle radiateurs in de vuilnisbak
|
||||
|
||||
Foto's 21-8-2005
Dit zijn er een paar van zondagochtend.
Foto's van vrijdag en zaterdag volgen later.
|
||||
|
||||
zal morgen mijn bijdrage ook eens posten
|
|
|||
|
|||
OOOOOOW Damn, zit ik in plaats van Spa op een suffe verjaardag...
Mooie foto's iedereen!
|
||||
|
||||
Moet het wel een hele belangrijke verjaardag geweest zijn.
Je heb wa gemist |
|
|||
|
|||
Yup van mn moeder.....
|
||||
|
||||
voor mij ook een super geslaagde show, veel mooie auto's en als klap op de vuurpijl een fles champagne en een beker voor de top 20 :biggrin: :biggrin: :biggrin:
(erwin thnx voor de foto)
|
||||
|
||||
Die gele t1 met die airride was ook een plaatje, niemand die t1 met het bloemendak gepicd? Gefeliciteerd met je beker is ook wel een superauto, zo zie je maar er komt ook mooi spul uit Holland
|
||||
|
||||
Moderators kunnen jullie die foto's verwijderen. Ik krijg de neiging om mijn Golf cabrio te verkopen en aircooled te gaan rijden.
Wat een waanzinnige busjes! Über g**l.
|
||||
|
||||
Heb weer wat gemist. Super foto`s, volgend jaar maar met henne mee in de pickup
|
|
||||
|
||||
Quote:
100% mee eens, absoluut geen afgunst of trammelant. erg relaxte sfeer. daarom heb ik ook een aircooler gekocht.....nu druk aan het werk voor volgend jaar spa.. |
|
|||
|
|||
@Airyie lage wagens van de Radical Bugz zijn echter wel Belgen hoor!Polle
|