|
||||
|
||||
Burning...........
geen idee of deze al eerder geplaatst is...........blijft een mooi gezicht.........gelukkig is het geen Golf 1............
(weet het,maar er is toch geen mooier vermaak dan leedvermaak?) http://media.putfile.com/SRgtiFIRE |
|
||||
|
||||
repost idd... zonde! wat voor auto dan ook... moet er niet aan denken!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Mooi gezicht?? Waar dat dan :frown:
|
||||
|
||||
spijtig voor eender welke auto. zou het niet graag meemaken
|
||||
|
||||
Ik vroeg me toen ook al af. Is dat niet te blussen dan of te dempen dan met doeken.
Echt zonde... Krijgen ze at fireschool niet geleerd om uit de wind te gaan staan. |
|
||||
|
||||
doeken op een gloeiende turbo? enige wat ik kan bedenken als BHV er.. is zand eroverheen
|
||||
|
||||
ik kan dat filmpje echt niet begrijpen...
zodra je auto begint te fikken...en je weet dat je er vrij weinig tegen kan doen...DAN RUK JE TOCH ALLES UIT JE AUTO WAT JE NOG REDDEN KAN.... |
|
||||
|
||||
die eppo blijft ook gewoon filmen.....nee niks doen om te blussen neuuuh gewoon lekker filmen....
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
|||
|
|||
Quote:
Wat dan? Je radiofrontje ofzo? Ik denk dat proberen er handenvol zand overheen te gooien nog wel een idee is... Een kleine poederblusser helpt alleen als je er op tijd bij bent.
|
|||
|
|||
goed kijken maar op een gegeven moment zie je zelfs een kleine blusser, maar die gebruiken ze niet :S
|
|
||||
|
||||
zal wel goed verzekerd zijn dan..
|
|
||||
|
||||
mmmmmmmm als dat zo is ies hij ook geen mooie auto waard .
Ik heb ook een blussertje in mn auto zitten in de caddy en straks ook in de g60 moet er niet aan denken
|
||||
|
||||
Quote:
Naja hun doen helemaal niks...stonden erbij en keken erna...ik zou het niet kunnen, alleen maar toekijken... |