|
View Poll Results: Wat vind je van een geel gepoedercoat onderstel onder een 1950 bril ??? | |||
Da Bomb | 26 | 45.61% | |
gaat wel | 9 | 15.79% | |
geen idee | 6 | 10.53% | |
Kan absoluut niet | 16 | 28.07% | |
Voters: 57. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Vette bril!!
Geel onderstel vind ik zelf niet echt tof... |
|
|||
|
|||
Wow!, (lees dit topic nu pas): Wat een supergave bril
Echt leuk dat dat in Nederland gemaakt wordt. Dit soort projecten zie je doorgaans alleen in Duitsland of de US verschijnen. Grappig dat ik de foto's zonder de wieldoppen eigenlijk nog gaver (meer in die retro-race stijl) vindt... (oh ja, en dat embleempje van 'streetmachine' is het enige andere dat ik er niet opgezet zou hebben: less is more, ook in dit geval in mijn ogen en dat het een ultieme streetmachien is, dat zie je toch al overduidelijk? niks achterop is dan meer understatement, which I like en ik heb nog steeds associaties met polyesther gespoilerde hot-rod kevers van 15 jaar geleden die die emblemen er ook op hadden ) Verder echt he-le-maal toppie dus! Erg stoer om hem ook gewoon als straatauto te gebruiken. En met een auto die zo behandeld is kan dat ook makkelijk natuurlijk. En idd, een CDI onsteking is het beste dat er is op dat gebied Greets, Walter Last edited by Beetspeed : 04-08-2005 at 09:00. |
|
|||
|
|||
Quote:
zo,ik ben net terug uit france. weer was goed. het is zo dat je een latere bak kan plaatsen in acht neming van : chassie iewat ruim vrij maken op de plek waar de bak z,n neus naar binnen gaat. hang de bak inc. assen geheel op z,n plek monteer alles, liefst ook motor. dit alles opgebokt.nu is het zaak dat de assen haaks de bak uit komen. dus samen in een lijn staan. met gemonteerde motor heb je nog meer referentie. monteer de een centimeter verkorte schakel stang en richt de neus van de bak. monteer de latere bevestigingsbeugel( na hem van een sloper gehaald te hebben ) inc. rubber, las deze beugel op het onderstel. dan is de definitiefe plek bepaald. las vervolgens het vrijgemaakte gebiedje mooi dicht. succes. |
|
||||
|
||||
tering!! mooi brilletje!
als het mijn keverke was geweest had ik voor zwarte coating gekozen in plaats van geel, maar de keuze om hem toch geel te laten coaten respecteer ik. meschien doen we dit soort dingen wel te weinig? en zie je daarom dit soort projekten meer in duitsland! hoe dan ook ik vind hem super, en wil hem wel eens van dicht bij bekijken |
|
||||
|
||||
vind het gele onderstel juist wel mooi wat ik niet mooi vind is die uitlaat er achter op
|
|
||||
|
||||
wat een gruwelijk kicke ding!!!! HE-LE-MAAL goed.
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
|||
|
|||
Quote:
ben ik ook niet meer van gecharmeerd, word dus een andere demper. een drempel vriendelijke. het geluid is wel fantastisch. |
|
|||
|
|||
En dan staat deze kever een keer 2 tellen stil in Amersfoort op industrie terrein "De isselt" om ze hoesje van ze msd ontsteking goed te doen.
Loop je blij naar buiten om deze geweldige en mooie kever te bewonderen. Heeft hij geeneens 2 seconden de tijd :frown: Ach jammer |
|
|||
|
|||
Quote:
hoesje,? geil klein slipje, zal je bedoelen! je moet je voorstellen dat je elke dag minstens een keer word aangesproken op je auto. vaak verveelt dat , soms niet. ik herinner het me nog wel. naast een banden velgen koning, toch? gr. |
|
||||
|
||||
Moet zeggen dat ik een versmalde vooras steeds meer ga waarderen als ik dit zie.
Echt een mooie koets. Alleen jammer die kleur van het onderstel |
|
|||
|
|||
Was bij Profile Tyrecenter Abi. ach ja krijg je als je zo mooie auto rijdt.
Maar ik kom er wel weer overheen Haha veel succes met je kever |
|
|||
|
|||
Quote:
werk je daar,?pik ik je eens op om rondje te rijden ok? hoe laat heb je lunch? |
|
|||
|
|||
Quote:
door m,n remmen heb ik spoorverbreding, en ook door m,n droppedspindels gauw enkele cm,s per kant.ik heb 12 cm moeten verwijderen om het smalle effect te verkrijgen, 6cm per kant dus. heb smalle velgen en banden voor. verder naar binnen dan dit kon ik niet gaan, of m,n draaicirkel zou groter worden.ik heb een zeldzame as met lage shocktowers ik heb dus weinig uit de binnenschermen moeten verwijderen.ik heb deze auto voor ''mijn'' plezier,ik zal hem niet onherstelbaar verneuken. maar aangezien ik nog lang geen ouwe lul ben hoeft het niet orgineel te zijn allemaal. |
|
|||
|
|||
Ja daar werk ik. Dus voor bandjes voor je auto moet je bij mij zijn.
Dat schilt ook weer in prijs als je bij mij koopt. Maar ik was dus vorige keer die gozer die heel blij is ze rode overal naar buiten kwam lopen en keek 1 tel en je was weer weg. Maar kom me maar x oppikken :biggrin: Maak ik wel tijd voor |
|
||||
|
||||
L21, ik heb een vraag. Maatje van me is ook een kever aan het opbouwen. Bodemplaat is zo goed als af enz. Maar de vraag is het volgende... zouden we een keer naar je kever kunnen komen kijken en dan graag ook wat technische achtergrond en tips uiteraard Motor laat hij bouwen door een kennis van ons.
Ik heb je wel eens gesproken bij McCarwash, denk dat we dan toch al over een jaar of 2 terug praten. Toen waren we nog niet zo into de kever... die jongen reed toen nog een Corrado G60 en nu... peauleau en 2 halve kevers En nog wat, ken jij die jongen die bij Centrum Garage werkt? rijd een donker grijze kever met een 1.7 8V Alfa motor...
|
|||
|
|||
Quote:
ok , scarface. |
|
|||
|
|||
Quote:
langskomen is ok ,deze persoon ken ik. je zou eens een keer s,avonds langs kunnen komen. hoe maken we deze afspraak,? doe maar een voorstel |
|
||||
|
||||
Dat zou wel leuk zijn ja, mijn email is dennis@vw-speed.nl
Zeg maar op welke dagen je bezig bent dan zal ik die maat van me ff in zijn kraag grijpen en meeslepen naar je.... denk dat ie wel vrijwillig mee gaat
|
||||
|
||||
Lennard, nogmaals bedankt voor alle informatie. Erg leuke en informatieve avond gehad. Je bril is echt een cool ding geluid is ook machtig, krijg je gewoon een stijve plassert van zeg maar
Hier de genomen foto's (gemaakt met de telefoon)
|
|||
|
|||
leuk !hou de beuk erin he, jongens, toppertje he, m,n karretje.gr len.
|