|
||||
|
||||
Afval wegbrengen...!!!
Mocht vandaag afval wegbrengen in een kever van een maatje.. errug cool !!
Moet zeggen dat dit veel leuker is dan in m'n Phaeton die ik dagelijks rij... |
|
||||
|
||||
Door al dat afval ligt wel erg laag op de grond. zonde van de kever zo man, ik hou liever van orgineel
|
||||
|
||||
Afval weg brengen roeleert!! Ik kan het weten....... :p Vind alleen dat ratlook niks hoor....
|
|
||||
|
||||
En ga je er zo mee naar de politie toe voor de keuring?
|
||||
|
||||
dat ding is laag! wow!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom niet!!!!!!!! Uiterlijk zegt niets, wanneer leert men dat nu toch!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
he sander... doet bij jou `t knipoogje niet? :p
|
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry!!! mijn fout, niet goed gekeken!!!! Maar opmerking blijft toch beetje geldig! |
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha okee dan |
|
||||
|
||||
er zit trouwens zo'n sticker op de ruit, weet iemand wat dit betekent..?? is scumbag een of ander merk ofzo...
|
|
||||
|
||||
ik ken wel `n scumbag...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gforty moet met zijn kever langs de politie, hij is aangehouden omdat ie te laag zou zijn...
|
||||
|
||||
Quote:
LOL! |
|
||||
|
||||
He Martijn : ik bewonder je gevoel voor humor laat ik dat vooropstellen .
Maar ik snap nu niet waarom het ene topic gesloten moet worden en het nu nog eens dunnetjes overgedaan gaat worden . Sabien lacht nu net zo hard mee zoals het eerst in het andere topic niet mocht van haar zelf .. Of moet hier ook een slotje op ? Voor de azijnpissers onder ons anders dan ikke : Scumbag heeft mij niet nodig . Hier niet en in het dagelijkse leven ook niet . Het andere topic gaat bij deze weer van het slot af |
|
||||
|
||||
hmmmm vreemd, ik heb toch nooit gezegd dat mensen niet mochten lachen, lachen is juist gezond en je traint er veel spieren mee.... een dag niet gelachen is niet geleefd, het leven is toch al zo kort..... Maar vind het prima dat het slotje eraf is, weet alleen niet of de discussie opgepakt wordt, we zullen zien....
|
|
||||
|
||||
:biggrin:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi, ik warm me alvast op! Maar vergeet alsjblieft niet dat ik een uitermate arrogante kl**tzak ben, die ALTIJD zijn gelijk krijgt! Dus vanaf nu gaarne beter je best doen dan deze tegelwijsheden! |
|
||||
|
||||
Quote:
stumper |
|
||||
|
||||
hehehhehe ik kan me er niet om druk maken richard, hang de arrogante klootzak uit, doe wat je niet laten kan. Ik ga geen discussie meer aan, ik ken jou mening, mijn mening en die van wat anderen en dat is voor mij het belangrijkste, punt.
|
|
||||
|
||||
Voordat ik straks weer dood gegooid wordt met pb's en mailtjes van mensen die het niet echt helemaal snappen; http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=12560 Maakt het net ff wat makkelijker en bespaart mij ff wat tijd.
|