|
||||
|
||||
Quote:
...en als ik nou ook op de gastenlijst kom te staan dan?? feestje gaat er bij mij altijd in! |
|
||||
|
||||
repro hoekkies voor 95 pond.
http://www.autocraft2004.co.uk/cabcorner.htm
|
|||
|
|||
Quote:
Die zien er netjes uit zeg, en voor niet eens zo heel veel geld !! 95 pond ... das ongeveer 150 euro .... hmmm, kheb ze ook nog nodig |
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt voor de tip iig.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zie dat de discussie alweer wat de andere kant op gaat met die pickup hoekjes....om nu de aandacht volledig af te leiden post ik de onderstaande foto die ik ff uit 'den ouden doosch' heb opgeduikeld. Je spijl bevindt zich zo te zien alweer een paar jaar in Nederland, deze foto is van augustus/september 1999, jouw spijl is de 2e van links (echt waar ) de bus rechts op de achtergrond is een NWM Doka, tegenwoordig in het bezit van JeeWee. Voordat je denkt bij die spijl 'dat is een NL kenteken, dat is niet mijn pickup!': die platen waren voor de show om zeurende gemeente ambtenaren tevreden te stellen (zij vonden: "bus met platen" = "auto", "bus zonder platen" = "wrak"...moet dus naar de sloop)
|
||||
|
||||
hé super!!!!lachen zeg..
nou feestje of niet...dat verdiend een biertje! dus molenari... 1 bier te goed! |
|
||||
|
||||
enne weet je misschien waar die foto gemaakt is? iig ook ergens buitenaf aan de achtergrond te zien.. weet je er verder nog iets vanaf toevallig?
in noordhorn? Last edited by hajee : 09-08-2005 at 22:41. |
|
||||
|
||||
Quote:
You guessed it
|
||||
|
||||
Quote:
ehh.. op foto staan, rechtermuisknop "opslaan als" "noordhorn01a_60p" :biggrin: moet wel ff in mijn eigen album he? |
|
||||
|
||||
wat toevallig zeg!
die man in noordhorn is de buurman van m`n oom en tante! kan me nog wel herrinneren dat de bruine spijl er stond! en die gele ook nog wel! cool |
|
||||
|
||||
1 grote familie hierzo
|
||||
|
||||
Quote:
Goh, ik krijg hier een hotshots-gevoel... (voor de duidelijkheid: de film )
|
||||
|
||||
Quote:
ken ik volgens mij niet :p |
|
|||
|
|||
Super tof hoor HJ! kom wel eens kijken met de 16v!
|
||||
|
||||
he rickyrick ff afspraak maken kom ik ook
ben ook benieuwd naar de 16v |
|
||||
|
||||
erg kicke bus, en die kleur is ook helemaal goed. wc pot achteropneerzetten en je bent klaar.
|
||||
|
||||
hee ricky... kom ik ook ff langs.....
|
||||
|
||||
Quote:
hehe!!ja dan is het een echte scheitbak! :biggrin: |
|
|||
|
|||
alstie rijdt kom ik bij jullie allemaal langs ;-)
|
||||
|
||||
deal!!
maar is tof! maken we er een parkeerplaats meeting van!! :biggrin: |