|
|||
|
|||
jetta 1 met webers ?
ik heb een jetta 1
1600 benzine, automatik is het aan te raden om hier webers op te monteren ? of gaat de automatik dat niet lang uithouden ? ik zou graag automatik rijden, maar wel 'sportief' |
|
||||
|
||||
denk dat de automaatbak het wel uithoudt.. er is hier op`t forum iemand bezig met een 16V op solexen achter z`n originele automaatje te hangen. is toen nog heel wat aandacht aan besteed ( in `t topic dan) of ie `t wel kon hebben,
ze waren tot de conclusie gekomen dat automaatbakken de sterkste bakken waren die er zijn... dus... als `t op een een 16V met solexen kan.. kan et ook wel op die van jou |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar in de praktijk nog niet kunnen ondervinden.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
ik denk dat er maar 1 manier is om er achter te komen
en ik denk als hÃ*j het niet uithoud dat je wel gemakelijk aan een vervangende bak kunt komen
|
||||
|
||||
in friesland rijdt een golf 1 met webers en automaatbak rijdt als een tierelier.
danny heet die gozer en komt regelmatig bij theo kloostermans |
|
||||
|
||||
Die heb ik lang niet meer gezien... (met zen polo-kooi )
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
ja dat was ie ja. goeie jongen die danny. heb hem in msn maar komt niet vaak online meer, druk met z,n huisje..
maar ik weet dus ook niet of dat bij hem goed is gegaan maar toen ik een ritje mee maakte ging die goed..moet toegeven is lekker rijden zo,n automaat. |