|
||||
|
||||
Klasse hoor. De auto ziet er strak uit. Ik ben wel benieuwd naar het interieur nu het erin zit.
|
|
||||
|
||||
kijk es goed:
|
|
||||
|
||||
WOOT dikke beetle
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, die had ik ook al gezien, maar ik wil meer! :biggrin:
|
|||
|
|||
Ziet er heel goed uit!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Op Bildon.com hebben ze ook originele RSI kits te koop. Zonder identificatieplicht Mocht iemand geintresseerd zijn
Alleen ff importeren :P Last edited by MipMip : 01-08-2005 at 21:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
waarom dan? |
|
||||
|
||||
Ik denk omdat ze niet willen dat er Nep RSI's op de weg komen, wat dus nu niet gelukt is
|
|
||||
|
||||
En ik dat het feit dat de mallen van de bumpers en dergelijke van een slechte kwaliteit waren waardoor er verschillende koplampen al zo uitvielen tijdens de productie ook wel meespeelt. Ze zullen zuinig zijn op de goede
Uiteraard willen ze ook het exclusieve karakter van de auto bewaren. Compleet terecht als je het mij vraagt!
|
|||
|
|||
ziet er strak uit!!!
ik heb meerdere van dit soort projecten gezien maar deze is wel heel mooi!!! maar wil je de gigantische achterspoiler zijn werk goed laten doen.. moet er nog een dakspoiler achter op gezet worden. zie tekening Last edited by newbeetle : 02-08-2005 at 09:43. |
|
||||
|
||||
Mooi gemaakt weer MIVW!!!!
te bewonderen de 14e neem ik aan op jullie mooie boulevard????? greetz..Vic.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt ,deze hebben we gespoten en moest over gedaan worden omdat er gaatjes in de lak zaten,hij komt er zeker op. |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar natuurlijk ,en voor de mensen die niet kunnen wachten,hij is ook op mania zondag!! |
|
||||
|
||||
nou nog een dikke w8 erin en het is klaar
|
|
||||
|
||||
Quote:
Andere motor zal er niet inkomen,wacht volgend jaar maar af als de audio er allemaal inzit,de zwarte passat van vorig jaar op onze meeting is ook van Oscar dus het zal wel weer apart worden. |
|
||||
|
||||
Ieder z'n smaak met wielen natuurlijk!! En iedereen doet met zijn auto wat ie wil..............maar een tikkie groter zou geen kwaad kunnen hahahaha (sorry.....)
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=chris]Ieder z'n smaak met wielen natuurlijk!! En iedereen doet met zijn auto wat ie wil..............maar een tikkie groter zou geen kwaad kunnen hahahaha (sorry.....)[/QUOTE
Hoe staat het rrouwens met je golfje Chris???] |
|
||||
|
||||
Mooi ding!!
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit.
Heb al eens in een echte RSI gereden, dat zijn strijkijzers eerste klas. Gewoon vlak koppel en gaaaaaannnn. Bij Bildon kun je idd komplete sets kopen. In de States is de NewBeetle iets populairder dan in Nederland. (En het kost allemaal wat minder in de US) Leuk project.
|
||||
|
||||
alleen jammer dat het all show no go is..
|