|
|||
|
|||
Rallye hoofsteunen + dempers + panelen
Ik heb in de aanbieding Rallye hoofdsteunen voor achterbank. Zijn compleet origineel en super strak.
Ook heb ik in de aanbieding 2x achterdemper origineel Rallye. 1x is minder strak maar wel hard de andere is zo goed als nieuw. Vraagprijzen: Hoofdsteunen 200 euro Achterdemper 150 euro Achterdemper zo goed als nieuw 200 euro Voorpanelen per set 150 euro (met gratis electrische raam mechanisme en VW stekkers, schakelaars) Bel me ff of stuur me een pb. foto's nog niet voorhanden sorry. Te bezichtigen in omgeving van Numansdorp. Zoekt men verder nog Rallye onderdelen laat het me ff weten. 06-53596494 Groetjes, Mark |
|
||||
|
||||
Ik mis wat info over die voorpanelen, kun je er wat meer over vertellen ?
|
||||
|
||||
heb mischien ook wel interesse in de voorpanelen
|
|||
|
|||
het zijn de originele lederen voorpanelen in zwart, im super staat alleen zitten er gaten in voor de electrische ramen. Deze zijn aftermarket erin gezet maar niet in het middenconsole.
Daar ik de auto geheel origineel wilde opbouwen moesten deze eruit en naar manueel. Verder goede staat en electrische ramen spul krijg je erbij! |
|
||||
|
||||
en gat voor elek. spiegelverstelling of manueel?
|
|
|||
|
|||
@Mark: jij bent toch degene die mij van de week belde voor diff en visco? Of heb ik nu een andere voor me?
|
|||
|
|||
zelfde, ben wat overig spul aan het verkopen ander spul zoek in nog!
|
|
|||
|
|||
voor manueel zit er ook een gat echter deze was met een zwart afdekkapje weggewerkt
|