|
||||
|
||||
Hulp gezocht in Best/Eindhoven
Kennissen van me staan op vakantie in Best bij Eindhoven in panne met hun T2bus.
Is er iemand uit de buurt die hun een handje zou kunnen helpen? Ik heb verdere gegevens indien nodig. alvast bedankt Koen acoolvw@gmail.com |
|
||||
|
||||
wat scheelt eraan, kan ze wel ff ergens heen slepen ofzo, maar ben niet zo bekend met aircooled ik heb je trouwens ff gemaild...
sportklassiek klassieker forum Last edited by berendd : 26-07-2005 at 17:23. |
|
||||
|
||||
ben net terug, ff wezen kijken.
probleem is me niet 100% duidelijk, maar het heeft waarschijnlijk iets te maken met de afstelling. 1 vaccuum slangetje vervangen (die naar de paddestoel) was een beetje gehavend, maar was het probleem ook niet. stat. toerental iets hoger gezet, en brandstof iets armer. probleem was afslaan bij gas los (stoplichten en schakelen). klonk dus als vaccuum probleem maar verder niet kunnen vinden. loopt wel iets beter nu. motor liep verder ook prima nu, was buiten al wat afgekoeld zal wel iets met de warmte te maken hebben. wat ik wel raar vond is dat het palletje waar de gashendel tegenaan valt, verdraaibaar dingetje met een trapvorm erin, zat aardig wat speling op. functie van dat ding is met ook niet helemaal duidelijk, maar leek met voorverwarmd of koude lucht aanvoer te maken te hebben.
|
|||
|
|||
Ben inmiddels terug uit Best en heb na je gesleutel geen problemen meer gehad met de bus. Hij rijd als een zonnetje!!!
Ik wil je bij deze nogmaals enorm bedanken dat je me geholpen hebt. Koen, jij ook enorm bedankt voor je hulp bij het zoeken naar technische ondersteuning!! groetjes Mascha |