|
|||
|
|||
motorsteun vraagje
Ik ben net ff naar de autosloop geweest bij ons, en ben opzoek naar motorsteunen (van een golf1 gti, voor inbouw 16v), nu lijken de steunen verekte veel op mijn 1.1 steunen, alleen zeg maar die aan de distributie zijde en de bak steun oogt anders. kan het zo zijn dan de voorste en linker steun hetzelfde zijn? want zou wel handig zijn als ik die 2 gewoon kan gebruiken, ze vragen daar namelijk de hoofdprijs.
groeten rob |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
oki doki is kieke
|
|
|||
|
|||
mjah, word niet veel anders verteld dan dat ik al wist. Met andere woorden: kan ik de voorste steun en linker steun van mijn 1.1 "gebruiken" voor 16v
(die van distributie zijde, baksteun wist ik wel maar dat was de vraag ook niet.) alvast thx |
|
||||
|
||||
-De steun aan de kant van het schutbord weet ik niks vanaf. Dat weten vast wel andere mensen hier
-De versnellingsbak steun is anders, omdat jij nu een 4-bak hebt en er (neem ik aan) een 5-bak komt. -De steun aan distributie zijde is anders (wist je al) Je kunt deze steun vinden op alle type 1 (meerdere modellen als scirocco II durf ik niet te zeggen) met een motor vanaf 1.5l ..... -even als de steun aan de voorkant van de auto (vanaf 1.5). Het kommetje aan de voorzijde van de auto waar het motorsteun rubber invalt kun je waarschijnlijk gewoon behouden. Ik zelf heb bij de ombouw van mijn 1.5 maar 1 andere steun moeten aanschaffen. Dit was de versnellingsbak steun voor een 5-bak en heb ik nieuw besteld. Ik raad je aan gelijk de motorsteunrubbers, wanneer je 2e-hands steunen gaat kopen, te vervangen. Dat scheelt weer gekloot wanneer je het achteraf moet doen als ze kapot zijn. Succes!!
The best way is a VW Golf S16 Last edited by oergolf : 25-07-2005 at 10:32. |
|
|||
|
|||
hmm ok thx haal ze wel allemaal, als iemand ze nog heeft liggen wil ik ze graag overnemen aangezien het bij de sloop een duur grapje word
|
|
||||
|
||||
ik heb een 1.5 automaat waar een 16v in komt. ik moet dus alleen de steun die aan de bak komt te vervangen voor een 16v steun?
zoja heb ik waarschijnlijk de steunen dubbel dus kan je die overnemen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij mijn 1.5 JB moest ik idd alleen de versnellingsbak steun vervangen. Ik weet alleen niet hoe het zit bij een automaat wanneer het gaat om de achterste steun (tegen het schutbord). Misschien kan iemand hier meer over zeggen.
|
|||
|
|||
dus oergolf-haarlem jij hebt alle steunen inc de distributie zijde? zo jah kheb intresse
|
|
||||
|
||||
zal ff kijken wat ik nou allemaal heb. heb iig alle steunen van de 1.6automaat (ja tis geen 1.5 wat ik eerder zei...) en moet dan nu ff kijken hoeveel en welke ik bij 't 16v blok gekregen heb. zal vd week ff op onderzoek gaan.
|