|
|||
|
|||
heb nog een hoop onderdelen van een spijltje liggen,rechter en linker deuren met raamwerk en glas,klapdeuren van de zijkant zonder ramen,achterklep,openklapbare safariramen om vooraan te plaatsen,benzinetank,klinkjes en knopjes wat voor prijzen kan ik vragen voor die dingen???
Thanks. Splitbus(spijlbus)onderdelen kijk hier!!! Last edited by gutte : 20-07-2005 at 12:37. |
|
||||
|
||||
Hele hoge prijzen en anders komt er wel een handelaar die ze voor weinig van je koopt en dan hele hoge prijzen vraagt.
|
|
|||
|
|||
goed nieuws!!! man
want ik ook besmet met virus en nog op zoek naar een paar klapdeuren in een goede staat !!! (ik ben dus geen handelaar maar een vw verslaafde en op zoek naar dope (klapdeuren dus) graag hoor ik van u gr bart dus |
|
||||
|
||||
Is toch vreemd dat je zo een topic er neer zet en dan verder niet meer reageert ?
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker merkwaardig. Geeft mij niet zo'n goed vetrouwen in de situatie als deze onderdelen te koop aangeboden gaan worden... |
|
||||
|
||||
Quote:
Over onderdelen gesproken, heb de spiegelbevestiging gevonden en de shift extension ook! |
|
|||
|
|||
denk je dus wat gevonden te hebben totally no reaction!! beschaving?
dus mensen ik ben nog steeds op zoek naar een paar spijlbus klapdeuren voor een type 23 kombi uit 65. wie kan mij helpen? |
|
||||
|
||||
ik heb hem ook al diverse keren gemaild.................
|
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by vwspijlbus : 29-07-2005 at 11:21. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mark: Ik ben nog steeds in afwachting van je reactie op een PM die ik je een maand geleden gestuurd hebt m.b.t. de spiegel bevestiging + shift extention... |