|
|||
|
|||
Polo classic gekocht :)
Heb deze auto 2weken geleden gekocht en ben der wel tevreden mee tot nu toe.. tis 86er met 1liter motor.
plannen voor deze zomer: verlagingsset aanschaffen + andere velgen roest plekjes weghalen en weer strakmaken (paarplekjes op plaat werk) Ik ben al bezig geweest met spuiten van bijgewerkte plekken... maar de motip bus is net iets te licht van kleur. Iemand nog tips voor andere spuitbus merken? Heb ook de zwarte stootlijsten weggehaald en dat ziet er stuk beter uit zal later daar nog wel foto van posten
|
||||
|
||||
Ik vind de polo 2 classic echt een toppie auto. Suc6 met je project.
Voor goede verf raad ik je aan om bij een auto spuiter ff wat in een spuitbus aan te laten maken. Weet je zeker dat het de goede kleur is.
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 13:42. |
|
||||
|
||||
coole wagen...
ik heb er ook zo eentje alleen dan een 84 tigger met rechte koplampen... woon je in de omgeving van den haag/ rotterdam??? in delft zit een zaak die spuitbussen op kleur maakt voor je voor niet te gek veel...
|
|||
|
|||
ziet er goed uit, vooral die stoelen zijn nog heel netjes (ik durf er geen foto van te maken van die van mij)
leuk is je radio, die heb ik ooit begin jaren 80 nieuw gekocht voor mijn pa, toen een hele uitgave en een hele luxe die tijd succes er mee! |
|
||||
|
||||
ziet er leuk uit
stoeltjes zijn idd nog heel proper, voor de rest nog veel succes
|
||||
|
||||
idd mocht je die radio de deur uit doen, stuur me een pb....
leuk ding, vooral de stoelen zonder hoofddsteunen rulen!!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vet ding :O zo'n korte achterbumper is dat nog te krijgen? Die zou je zo kunnen overzetten neem ik aan.
dat verbreed staal maakt em dik
|
||||
|
||||
dit is de mijne...
ook met verbreed staal eronder alleen moet de mijne nog zakker...
|
||||
|
||||
Quote:
ruk zo'n bumper maar eens van een coupe of steilheck
|
|||
|
|||
Quote:
ga morgen wel ff kijken op sloop in de buurt, daar staan nog 3steilhecks en een coupe. Moet daar tevens nog een benzinetank zonder rotte vulpijp scoren Kan ook nog een paar wolfrace velgen krijgen maar ik vind 6j rondom wat smal... type velg is wel vet voor dit model vind ik
|
|||
|
|||
Quote:
heb hem ooit helemaal orgineel gekocht van oude man paar jaar terug. helaas is de classic niet meer r.i.p :frown: |
|
||||
|
||||
Quote:
R.I.P maar het hart van de Derby leeft waarschijnlijk verder.. Er was trouwens nog een foto van de eigenaar met zijn oude derby.. Maar deze kan ik hellaas niet meer vinden.. |
|
||||
|
||||
Heel tof wagentje, interieur is echt super. Als ik ooit een wat geld over zou hebben zou ik zoiets wel als daily driver willen (dat is nu de fiets van me broer )
Quote:
volgens mij heb ik nog zo'n radio liggen |
|
|||
|
|||
Quote:
Gaaf project geweest dus, heb je nog meer specs van dingen die je hebt veranderd aan de auto? Heb je nu een andere motor ingebouwd daar op de foto of de originele gereviseerd en teruggeplaatst? ben hard aan et sparen voor de verlagingsset van de mijne en een paar leuke velgen zat te denken aan 7j voor en 8j achter ATS classics
|
||||
|
||||
Quote:
Nou de op deze foto stond ie in het hoekje te wachten tot dat de oudijzer boer hem uit z'n lijden kwam verlossen! Hij leeft dus niet meer! Maar de motor staat nog ergens te wachten om ooit ergens ingebouwd te worden.. |
|
|||
|
|||
tja,de classic gaat nu meer in opkomst komen.
mijn project ligt ff stil,maar als ik er financieel & tijd er weer beter voor sta dan gaat de classic richting moeder aarde en mijn 1.3 uit de coupe er in.
|
|||
|
|||
hihi ja jr waar die foto is ??? ik weet het wel....deze classic is een van mijn auto,s waar ik toch wel heel heel erg veel fun mee heb gehad. dus toen hij na 5/6jaar weer te koop kwam kon ik het niet laten om hem weer te kopen weekje ingereden en daarna in onderdelen van de hand gedaan. omdat de koets niet netjes meer was en toch wel wat geleden had van al dat karten
|