|
||||
|
||||
Die Golf komt echt wel af....
Hij hoeft morgen ook nog niet klaar te zijn!! Van de winter gaan we er weer rustig mee verder.
|
||||
|
||||
wat voor schroefset heb je eronder zitten dan???
|
||||
|
||||
Eej Welkom op het forum!
Zeer nette auto, BBS-en blijven nog steeds zeer dik staan onder een 2-tje! Ik heb zelf ook een Editione (One) met G60 erin. Groetjes Robert p.s. foto's zijn van www.teamflykiller.nl onze clubsite.
|
||||
|
||||
Quote:
er ligt een formel-k schroefset onder |
|
||||
|
||||
Netjes man super auto, als ik je tegen kom met mijn golf III TD ga ik uit respect voor je aan de kant
|
||||
|
||||
@dubweiser, leuk dat je langskomt, zag je de vorige week door het centrum van Sevenum rijden. Ik dacht eerst een mannetje-met-pet erin te zien, toen vreesde ik het ergste,daarna zag ik de wheels........houden zo! Hele nette strakke auto-zonder-plastic,zonder heldere shit erin, toch wel zeker mijn stijl. fijne 165-45-15 erop, auto vlak op de klinkers. Echt een HELE nette auto.
10 punten!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Haha, Mannetje-met-pet... Zo`n type ben ik nou ook weer net niet :biggrin:
en voor mijn wagen geen plastic, ze verdiend wel beter En waar kom je dan vandaan als je me in `t dorp hebt zien rijden ? Gr. Willem |
|
||||
|
||||
eerugh netjes... alleen die stoelen zo in Manta stand: dat kan echt niet meer.. Je slaapt toch niet in je auto?
|
|
||||
|
||||
formel-k daar heb ik nog nooit van gehoord...
wat vind je er van??? kwa rijgedrag en dergelijke...
|
||||
|
||||
wat een horny bak..
|
|
||||
|
||||
`t rijgedrag is niets op aan te merken.
gewoon lekker stug en niks geen gestuiter ore what so ever |
|
||||
|
||||
Dit is opzicht ook wel leuk om te zien
de ''before'' and ''after'' pic`s BEFORE (in aangeschafte staat) AFTER |
|
||||
|
||||
wow mooi verschil om te zien zeg heel erg dik...
schroefset ziet er ook goed uit...
|
||||
|
||||
netjes zeer strakke bak man
|
||||
|
||||
Quote:
Nou Willem, ik reed op dat moment vanuit mijn stalling in Sevenum( waar mijn Rallye staat) naar huis ( Blerick) langs de kerk, daar kwam je me tegemoet. Ik rijdt als dagelijkse auto een zwarte BMW E30 320 Touring , dus waarschijnlijk val ik daarmee niet op.... Ziet er mooi uit nogmaals, de originele grille erin doet hem nog meer eer aan. Ik ben in Kronenberg het hele weekend, neem aan dat je daar ook bent?
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Nog even vergeten, de groeten van Tony...........
|
||||
|
||||
Aha, dan heb ik jou wagen ook wel eens gezien ja. de zwarte rallye die achter de corrado staat in de schop
En ik moet nog even zien of ik er wel ben in de kronenberg want volgens mij zit ik dan in enschede, maar mijn wagen is er in ieder geval, is `t niet met mij dan wel met een vriend van me... dus misschien tot in de kronenberg, |
|
|||
|
|||
Zo super golf hoor!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Huh? Ik heb precies dezelfde schroefset alleen is die van mij van catec Zal wel iets temaken hebben met het bedroef waar je ze koopt ofzo? Vreemd eigenlijk. Hoelang heb je het er trouwens onder zitten? Heb et nu net een maand eronder en wil wel eens van een ander horen hoe het na een paar maanden allemaal rijd. Nogmaals super auto |
|
||||
|
||||
Ik heb ze er zelf ook pas een week of 3\4 onder zitten, maar `t bevalt me prima,
als je er meer info. over wilt weten moet je eens kijken op www.formelk.de klik daarna op de link Produkte en dan naar Federn & Fahrwerke Last edited by Dubweiser : 14-07-2005 at 11:48. |