|
|||
|
|||
Verlagings Set 6cm voor Corrado
Ik heb te koop mijn verlagings set van ongeveer een jaar oud voor een ve corrado, ik ga het verkopen omdat ik nog lager wil kunnen gaan en niet met vaste veren. De set is van het merk G&M en verlaagd je auto 6cm. Ik ben er altijd nog zeer maar ook zeer tevreden van want het ligt perfect op de weg en je kan er goed de bochten mee door gaan! De achterpoten zijn verstelbaar op 3 standen dus je kan je auto mooi naar eigen smaak op hoogte zetten zoals ik zelf ook heb gedaan en in mijn geval met de wielkasten gelijk. Wat je dus ook kan doen is de achterkant hoger dan de voorkant. Uiteraard is deze set nog zeer goed!
(past denk ik ook wel op golf2) Vraagprijs €200 of doe een goed bod (via e-mail). |
|
|||
|
|||
Up!
|
|
|||
|
|||
UpZ!
|
|
|||
|
|||
Schop!
|
|
|||
|
|||
Up!
|
|
|||
|
|||
En omhoog!
|
|
|||
|
|||
Up!
|
|
||||
|
||||
Corrado forum misschien ?
|
|
|||
|
|||
Daar eerst wel reacties maar naderhand niet meer. Waarom weet ik niet, dit is een hele goeie set en voor een redelijke prijs. Als iemand een andere prijs in gedachte heeft stuur gerust een mailtje want misschien kunnen we wel eens praten dan.
Mvg |
|
|||
|
|||
Up!
|
|
|||
|
|||
Schop!
|
|
||||
|
||||
misschien doet een foto wonderen..........
|
|||
|
|||
Zo dan
|
|
|||
|
|||
Up!
|