|
|||
|
|||
Hoi!!
Ik dacht ik stel me zelf ff voor :biggrin: Had me al een tijdje terug aangemeld maar nog nooit een post gemaakt dus bij deze
Ik ben michael ben 19 jaar(bijna 20) woon in Alkmaar en rijd een zwarte golf 2. Zag het veel links van volksforum staan op vwvortex en hoorde ook al wat mensen op vwforum er over. Hoe meer forums hoe beter :p Uh en wat nog meer... verlopig maar zo |
|
||||
|
||||
En welkom hier. Foto van de zwarte golf?
|
|||
|
|||
Quote:
zet de rest er later of morgen nog wel op |
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit, heb je nou zo'n klein spiegeltje>??/
|
|||
|
|||
Quote:
Uh spiegel |
|
||||
|
||||
welkom!
golf ziet er leuk uit!
|
||||
|
||||
Quote:
Je wilt toch niet zeggen dat je altijd zonder rijd??
|
|||
|
|||
Quote:
Meestal wel. Heb em eigenlijk niet echt nodig. Loop niet als een gek links en rechts in te halen en het is verder best goed te doen. Je kijkt iets meer over je schouders dan normaal gesproken. Rijd trouwens ook niet zoveel doe veel met de bus(wat is een ov kaart toch handig ). Doe me spiegel waarschijn na de vwforum meeting er weer op... |
|
||||
|
||||
lijkt lekker clean zo zonder spiegel
enne... je wielen... vertel daar es wat over... lichtmetaal of doppen
|
|||
|
|||
Zijn skoda doppen Zaten onder de jetta van een vriend van mij. Die reed verlopig niet in zijn jetta(heeft ook nog een golf 2) dus heb ik zijn doppen geclaimed. Ik heb ook nog 15 inch ats velgen liggen. Weet alleen niet wat voor typen. Kon op de 14 inch lager gaan dus verlopig maar ff zo. Wil eigenlijk nog een platter band voor de stalen velgen maar ik heb gehoord dat je em dan eerst moet verbreden om een goede band te vinden. Anyway ik draaf een beetje af :P
Last edited by jatoch : 03-07-2005 at 12:22. |
|
|||
|
|||
En volgens mij draai je ook een beetje door :biggrin:
Aangezien de auto in de jetta rijdt :p |
|
|||
|
|||
Hahah ja precies
Anyway hier nog een paar foto's Andere auto is van een vriend van me. Last edited by jatoch : 03-07-2005 at 12:26. |
|
|||
|
|||
op zich geinig zonder spiegels... maar ziet er toch een beetje raar uit... doppen zijn wel apart!!
|
|
||||
|
||||
Leuk golfje, humor met die doppen zo. Zou persoonlijk alleen een andere eindemper monteren.
|
|
||||
|
||||
hartelijk welkom, leuke golv, wieldoppen zijn cker fris en weer eens wat anders
|
|
||||
|
||||
mooie wagen, netjes. heb je die achterlichten zelf gespoten???
|
||||
|
||||
HEy welkom hier....is het een pl?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Wil zelf ook van die eind demper af. Wil er een standaard uitlaatje op hebben Deze geeft roept teveel negatieve aandacht op :biggrin: De achterlichten heb ik inderdaad zelf gespoten. Veveelde me een keer en had nog standaar lichten ergens leggen dus ff een auto@#$$@# spuitbus gehaald en rood gemaakt. Wanneer deze weer gaan vervelen doe ik de zwart rode achterlichten er weer op maar verlopig vind ik deze wel leuk |
|
||||
|
||||
Leuke golf, zonder spiegel is wel clean, maar die einddemper is idd niet je van het . Die doppen zijn wel erg wennen, maar anders zijn is ook goed :biggrin:
|
|||
|
|||
Quote:
KR |